גולן משיקה דור רביעי: 20 ג'יגה ללקוחות החבילה ב-99 ש'

החברה הודיעה היום ששירותי הדור הרביעי יושקו לכל הלקוחות בכל המסלולים

מיכאל גולן / צלם: תמר מצפי
מיכאל גולן / צלם: תמר מצפי

חברת גולן טלקום משיקה היום את שירותי הדור הרביעי למנוייה ובמסגרת זאת משלבת הטבה למנויים: 20 ג'יגה בחבילת הגלישה ללקוחות המשלמים 99 שקלים לחבילה סלולרית. הגם שמדובר בחבילה שאין כדוגמתה בשוק הסלולרי, וספק אם לקוח ממוצע מגיע להיקפי שימוש כאלה והאם הוא צריך זאת, הרי שנראה שגולן מנסה להמשיך ולייצר הטבות ללקוחותיו בכל דרך על מנת לבדל את עצמו ולהישאר אטרקטיבי בעיני המשתמשים.

לקוחות גולן בדור הרביעי (כמו בדור השלישי) רוכבים על רשת סלקום לאחר שגולן למעשה פירקה כמעט לחלוטין את כל האתרים הסלולריים שבנתה. גולן חתמה על הסכם נדידה כולל ברשת סלקום והמשמעות היא שהיכן שסלקום פרסה ותפרוס את הדור הרביעי שלה, לקוחות גולן יקבלו שירות באותם מקומות.

גולן טלקום, כמו הוט מובייל, לא לקחו תדרים ממשרד התקשורת במסגרת הקצאה מוקדמת שהציע המשרד של 5 מגה הרץ באופן זמני. לכן, כעת הרשת היחידה שלא מפעילה שירותי דור רביעי היא הוט מובייל. התדרים הזמניים שהוקצו לחברות הוותיקות נועדו לענות על דרישתה של פרטנר שנזקקה לתדרים משום שהחלה בפריסה מסיבית של רשת הדור הרביעי שלה בטרם נכנסו לשם החברות פלאפון וסלקום. פרטנר האיצה את פריסת הדור הרביעי שלה ונזקקה לתדרי הדור הרביעי בשל מצוקת תדרים, ומשרד התקשורת לא רצה לתת לה את התדרים לבד ולכן החליט להקצות באופן זמני 5 מגה לכל מפעיל עד לקיום המכרז להקצאת תדרי הדור הרביעי שאמור להתקיים בשבועות הקרובים.

החברה הודיעה היום ששירותי הדור הרביעי יושקו לכל הלקוחות בכל המסלולים. לדברי החברה המהפכה שהיא מכריזה עליה היום היא בהענקת 20GB נפח גלישה נוספים בדור 4 וכנ"ל גם לקוחות הכל כלול בחו"ל ייהנו מהחבילה המשופרת - לשימוש בישראל בלבד.