חדשות הרכב: הבחירות הקפיאו פריסת מצלמות המהירות

פרויקט פריסת מצלמות המהירות שכבר קנס 200 אלף נהגים הוקפא, אולי כי הוא עלול להיות בעייתי מאד מבחינה פוליטית ■ וגם: מבצעי סוף השנה ששווה להכיר והמכוניות החשמליות מאירופה שיתחרו בטסלה

מצלמות מהירות, מצלמת מהירות, מצלמה / צלם: איל יצהר
מצלמות מהירות, מצלמת מהירות, מצלמה / צלם: איל יצהר

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: בין הקורבנות הרבים של הקיפאון השלטוני הנובע מהקדמת הבחירות נמצא גם פרויקט מצלמות המהירות א-3, שהמשך פריסתו נכנסת כנראה להקפאה, לפחות בינתיים. יצוין כי בתחילת 2015 אמור היה הפרויקט להתרחב משמעותית ולהיכנס לשלב השני שלו שכולל תוספת של 50 מצלמות מהירות ורמזור פעילות, בעלות של כ-300 אלף שקל ליחידה, ותוספת של 70 עמדות חלופיות ריקות.

התקציב היה אמור להיות משוחרר בקרוב, אולם כאמור, כרגע לפחות נראה שאין מי שיחתום על הצ'קים. סיבה נוספת היא, על פי הערכות, שפריסת המצלמות החדשות בעיצומה של תקופת בחירות עשויה להיות בעייתית מאד מבחינה פוליטית בשל חוסר האהדה, בלשון המעטה, שלה הן זוכות בציבור. על פי דו"חות הרשות לבטיחות בדרכים, עד תחילת הקיץ רשמו המצלמות הפעילות של הפרויקט למעלה מ-200 אלף דו"חות לנהגים, רובם על מהירות בצומת עם אור ירוק.

ועוד בתוכנית: חשיפת ב.מ.וו למשפחת סדרה 6, שחקנית קטנועים חדשה חוזרת לישראל תחת המטריה של ד.ל.ב מוטוספורט. סובארו מציגה ביפן דגם מיניאטורי חדש בשם סטלה, היצרניות הגרמניות מתכננות מתקפה משולבת על טסלה עם שלל דגמים חשמליים עד שנת 2018, רשיות המס בארה"ב מעלות הילוך במלחמת ההברחות של מכוניות קלאסיות מאירופה. בפינת הטמבון נהיה עם שחקנה של ברצלונה ניימאר שליום אחד שניסה להיות נווט במכונית ראלי ועם אופנוע רחיפה ראשון מסוגו. נסיים עם הרגעים הגדולים של טויוטה שסיימה את סבב מירוצי הסיבולת הקשוחים של האף אי איי במקום הראשון.