EatWith זכתה בזמן מסך בשווי 4 מ' אירו בערוצי פרוזיבן הגרמנית

חברת הסטארט-אפ הישראלית זכתה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים שערכה ענקית המדיה הגרמנית ProSiebenSat.1 ■ במקום השני בתחרות זכתה חברת MediSafe הישראלית

EatWith / צילום: ניר שאנני
EatWith / צילום: ניר שאנני

חברת הסטארט-אפ הישראלית EatWith זכתה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים שערכה ענקית המדיה הגרמנית ProSiebenSat.1 אמש (ד'). הסטארט-אפ, שמפתח פלטפורמה שיתופית שבאמצעותה יכולים גולשים להזמין ארוחות מושקעות ואותנטיות בבתי אנשים מסביב לעולם, תקבל חבילת פרסום בערוצי הטלוויזיה של פרוזיבן בשווי של 4 מיליון אירו.

התחרות, תחת השם SevenVentures PitchDay - 7VPD, נערכה בפעם הראשונה בישראלים לאחר שבשלוש השנים האחרונות היא נערכה בלונדון, בריטניה.

במקום השני בתחרות זכתה חברת MediSafe, המפעילה אפליקציה שמסייעת לזכור לקיחת תרופות בזמן, עם חבילת פרסום בשווי 2 מיליון אירו ובמקום השלישי זכתה חברת TinyTap, שמפתחת פלטפורמה לשיווק ויצירת משחקים לימודיים וחינוכיים, עם חבילת פרסום של מיליון אירו בזמן מסך.

בראש צוות השופטים שבחר את הזוכים עמד ראש מערך התפעול של חברת פרוזיבן, הארי קרישמן. לצידו מנה חבר השופטים את יהל זילכה, שותף מנהל בקרן הון הסיכון מגמה; עו"ד ליאת אהרונסון, מנהלת תוכנית זל ליזמות של המרכז הבינתחומי; יובל שחר, שותף בקרן ההון סיכון Innovation Endeavors ומרקר; מיכה קאופמן, מייסד-שותף ומנכ"ל Fiverr, והמשקיע דוד ציזיק. אורחי האירוע השתתפו גם הם בבחירת באמצעות אפליקציית הצבעות.

המטרה של פרוזיבן באירוע היא להראות שהשוק האירופי רלבנטי ובעל פוטנציאלי צמיחה לסטארט-אפים ישראלים לא פחות מהשוק האמריקאי, אליו בדרך-כלל מכוונים היזמים הישראלים.

פרוזיבן מחזיקה ב-9 ערוצי טלוויזיה מסחריים ושולטת על 30% משוק הטלוויזיה הגרמני עם קהל יעד של כ-42 מיליון בתי-אב בגרמניה, באוסטריה ובשווייץ. בנוסף, החברה מנהלת פעילויות בתחומי הפרסום הדיגיטלי, המוזיקה והגיימינג.

יש לציין כי מדובר בתאגיד התקשורת הגרמני השני השנה שמחפש לייצר קשרים עם הסטארט-אפים. השנה קיים המו"ל הגרמני אקסל שפרינגר, שרכש במאי את אתר יד2 בכ-225 מיליון דולר, אירוע לסטארט-אפים ישראליים, כדי לבחור כמה מהם כדי שיצטרפו לאקסלרטור של החברה בברלין.

בשנה שעברה נכנסה לישראל גם ענקית הטלקום הגרמנית דויטשה טלקום ופתחה פה סניף מקומי לאקסלרטור שלה בשם hub:raum.