מינהלת הליגה לאביגדור ליברמן: אסור לך להדליק חנוכייה

המינהלת מאיימת על בית"ר ירושלים: קיום טקס הדלקת נרות בהשתתפות שר החוץ וראש העיירה ניר ברקת מנוגד לתקנון - ועשוי להוביל לסנקציות

אביגדור ליברמן / צילום:  יוסי כהן
אביגדור ליברמן / צילום: יוסי כהן

מינהלת הליגה בכדורגל פנתה היום (ב') ללשכתו של שר החוץ אביגדור ליברמן ואל ראש עיריית ירושלים ניר ברקת - לאחר שנודע לה על כוונת בית"ר ירושלים לקיים הערב, במהלך משחק הקבוצה באצטדיון טדי מול הפועל ב"ש (20:55), טקס הדלקת נרות חנוכה בהשתתפותם של השניים.

זכר לפרשת טקס ההוקרה שערכה בני סכנין לח"כ לשעבר עזמי בשארה ולתרומות שקיבל המועדון מקטאר, מסרו במינהלת לליברמן וברקת במכתב רשמי שהוציאו להם, כי "תקנוני ההתאחדות לכדורגל אוסרים בצורה חד משמעית על כל מעורבות בנושאים פוליטיים וציבוריים - ובין היתר על עריכת טקסים בהשתתפות אישיים פוליטיים (כאשר עצם העלייה על כר הדשא מהווה עבירה על הוראות התקנונים)... על אחת כמה וכמה ערב בחירות".

המינהלת מסרה גם לבית"ר ירושלים כי עריכת הטקס אסורה, וכי אם ייערך - צפויה בית"ר לסנקציות משמעתיות. אגב, בני סכנין נקנסה ב-15 אלף שקל על-ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות אותו טקס שערכה. אחד מהאנשים שהביעו מורת רוח מאותו טקס היה ליברמן - שאמר לאחר מכן: "שסכנין תלך לשחק בליגה הפלסטינית".