ערוץ 10 מנהל מגעים מול קבוצת משקיעים נוספת

גוברת האפשרות שערוץ 10 יקבל הארכת זיכיון עד אחרי הבחירות ■ בעוד 4 ימים יחולטו ערבויות הערוץ ע"י הרשות השנייה, ובעוד כשבוע יפקע זיכיונו

יוסי ורשבסקי / צילום: גיא קרן
יוסי ורשבסקי / צילום: גיא קרן

ערוץ 10 ממשיך במרוץ נגד הזמן, כשהיום (ד') נותרו פחות מ-4 ימים לחילוט ערבויותיו על-ידי הרשות השנייה, וכשבוע לפקיעת הזיכיון וסגירתו המוחלטת.

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, ונציגתו של יוסי מימן, אירית אילוז, ממשיכים במאמצים למצוא משקיעים נוספים שייכנסו לערוץ 10, לאחר שנראה כי שלמה נחמה לא יעמוד בלוחות הזמנים שנותרו לערוץ. בימים אלה מתנהלים מגעים מול קבוצת משקיעים, ואלה נראים כמתחממים.

בינתיים, למרות העובדה שברשות השנייה אומרים כי אין ביכולתה החוקית לעשות דבר פרט להענקת רישיון במקרה שערוץ 10 יעמוד במטלותיו, ולמרות שראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו עדיין לא השמיע את עמדתו בעניין, הולכת ומתחוורת האפשרות כי נתניהו יעניק לערוץ הארכת זיכיון עד לאחר הבחירות, כלומר לתקופה של כ-3 חודשים.

בתוך כך, ערוץ 10 ממשיך בהתנהלות שגרתית לקראת שנת 2015. היום הודיע הערוץ כי הוא מזמין, יחד עם קרן יהושע רבינוביץ' לאמנויות, חברות הפקה ומפיקים להגיש הצעות להפקת סרט תעודה בן 40 דקות לפחות, לציון 20 שנה להירצחו של יצחק רבין ז"ל, לשידור בנובמבר 2015.

עוד הודיע הערוץ כי תקציב הסרט הכולל יעמוד על לא פחות מ-500 אלף שקל, כאשר ערוץ 10 יעמיד סכום של 300 אלף שקל מתוכם.

בעלי המניות בערוץ 10
 בעלי המניות בערוץ 10