נתיבות: 5 מיליון שקל עבור קרקע לבניית 50 דירות בעיר

הפרויקט משתרע על שטח כ-4 דונם ויכלול שני בניינים ■ את הפרויקט מתכוונת החברה לשווק למגזר החרדי כאשר על פי תוכנית השיווק דירת 4 חדרים תעמוד על החל מ-850 אלף שקל

אתר בנייה / צילום: תמר מצפי
אתר בנייה / צילום: תמר מצפי

5 מיליון שקל בעבור קרקע לבניית 50 יחידות דיור בנתיבות. חברת "מגדלי מיכאל", בבעלותו של גבי מכלוף, יזם וקבלן מאשקלון, בעל חברה "מ.ג.ש מיכאל" העוסקת בתחום התשתיות ועבודות עפר כ-20 שנה, רכשה קרקע לבניית פרויקט מגורים בעיר נתיבות. החברה רכשה את הקרקע מחברה בשם "אמות מידה" שזכתה בה במכרז של רשות מקרקעי ישראל בסוף 2013.

על פי נתוני רמ"י, זכתה "אמות מידה" בקרקע בנובמבר 2013 כאשר הציעה כ-1.038 מיליון שקל. על פי המכרז ניתן היה לבנות על המגרש 40 יחידות דיור לפני הקלת שבס. דמי הפיתוח במכרז עמדו על כ-3.11 מיליון שקל מה ששיקף אז מחיר קרקע ליחידת דיור כולל פיתוח בגובה כ-104 אלף שקל.

כאמור, כעת רכשה את הקרקע חברת מגדלי מיכאל בעבור כ-5 מיליון שקל (לא כולל מע"מ), המגלמים בתוכם גם את מחירי הפיתוח על המגרש. בכוונת החברה לבנות במקום פרויקט מגורים שכולל 50 יחידות דיור לאחר קבלת הטבת שבס.

הפרויקט משתרע על שטח כ-4 דונם ויכלול שני בניינים. את הפרויקט מתכוונת החברה לשווק למגזר החרדי כאשר על פי תוכנית השיווק דירת 4 חדרים תעמוד על החל מ-850 אלף שקל. מהחברה נמסר כי הבנייה מתוכננת להתחיל באפריל 2015. זהו הפרויקט השני של החברה בנתיבות בשנה האחרונה, פרויקט נוסף שנמצא כעת בבנייה כולל 102 יחידות דיור.