כך מסבירה התאחדות מגדלי הבקר את מינוי מיטל קירשנבאום

באתר ההתאחדות נכתב כי בתה של ח"כ פאינה קירשנבאום מונתה "כדי להביא תקציבים ממשלתיים" ■ גל"צ: "היא מונתה לתפקיד שלא היה קיים קודם לכן"

פאינה קירשנבאום ובנותיה מיטל ורנית / מתוך הפייסבוק
פאינה קירשנבאום ובנותיה מיטל ורנית / מתוך הפייסבוק

"מיטל קירשנבאום הצעירה הגיעה, ממש לאחרונה, כדי להביא תקציבים ממשלתיים ולקדם פרויקטים ברפת בתחומים מגוונים". כך מסבירים בהתאחדות מגדלי הבקר את מינויה של מיטל קירשנבאום, בתה של ח"כ פאינה קירשנבאום.

אתמול, לאחר הדיווח על פרשת השחיתות הגדולה במגזר הציבורי, במסגרתה נחשדת ח"כ קירשנבאום בעברות חמורות, דווח בגלי צה"ל כי חבר התאחדות מגדלי הבקר טוען כי בתה של קירשנבאום מונתה לתפקיד בהתאחדות בגלל קרבה פוליטית למזכיר ההתאחדות. לדברי חבר ההתאחדות, דני (שם בדוי), "הבת של קירשנבאום, מיטל, מונתה לתפקיד שלא היה קיים קודם לכן".

"מזכיר ההתאחדות הוא חבר בכיר בישראל ביתנו", אמר דני בשיחה עם רזי ברקאי, "כששאלנו מאיפה הגיע התקציב למינוי דאגו להגיד לנו שאנחנו עוד נרוויח מזה". לדבריו, "המציאו פרויקט של בתי ספר לרפתנים במיוחד בשבילה. היא רחוקה ולא מתעסקת בנושא מקצועיות ואיכות החלב". אמנון אושרי, רפתן מכפר ויתקין, אמר גם הוא בשידור: "ישראל ביתנו היא המפלגה היחידה שהטתה לנו אוזן בזמן המשבר, אבל למינויים שנעשו בהתאחדות יש ריח עז של פוליטיקה. אין שום מינוי מקצועי".

מהתאחדות מגדלי הבקר נמסר בתגובה: "ההתאחדות היא ארגון מקצועי בעלת הנהלה ציבורית רחבה מכלל תחומי ענף הרפת והחלב. תהליך מינוי של מיטל קירשנבאום התקיים באופן מקצועי לגמרי, על בסיס כישוריה של מיטל. היא עוסקת בתחום בקרת איכות החלב וכן בליוו והדרכה בפרוייקט חינוכי חשוב - שלושה בתי ספר להעצמת דור הרפתנים הצעירים הבא".