הבחירות מתקרבות: 742 אלף צופים ל"מצב האומה"

מיליון צופים ראו אמש את "המירוץ למיליון" של רשת ■ נתון גבוה ל"עובדה" של קשת בזכות הכתבה על דאע"ש

"המירוץ למיליון" ממשיכה להצדיק את שמה וגם השבוע היא התוכנית היחידה על המסך שחוצה את רף מיליון הצופים וניצבת בראש טבלת הצפייה עם 33.2% צפייה במשקי בית יהודים. בעוד תוכנית הריאליטי של רשת שומרת על מעמדה, בשלהי שנת הצפייה החולפת, "הכוכב הבא" של קשת היריבה מתחזקת ומזדחלת מעלה. השבוע היא אף מובילה בנתח הצפייה עם 44% ממשקי הבית שצפו בטלוויזיה בזמן שידורה ובחרו בתוכנית.

בתחום התחקיר, "עובדה" מתרוממת השבוע בזכות מסעו של איתי אנגל אל תוך דאע"ש ומשיגה נתון דומה לזה של "המערכת" במשקי בית יהודיים, אך גוברת עליה במספר הצופים בכלל האוכלוסייה עם 787 אלף צופים לעומת 686 אלף לתוכניתה של מיקי חיימוביץ'. לוחמי דאע"ש מסייעים גם לחדשות 10 להתחזק השבוע בסדרת כתבות נוספת של צביקה יחזקאלי שמוליכה את הממוצע השבועי של המהדורה ל-12.8% עם שיא שבועי של 15.5% מרשימים.

"הכל הולך" שמתנדנדת בימי השישי של רשת, נהנית מנתונים מוצלחים יותר בשידורה תחת הכותרת "מהדורת רביעי", המורכבת מ"רגעי השיא" ומקטעים "שלא שודרו". לראשונה נמשך משדר זה של אמצע השבוע מעל 20 דקות ולכן נמדד והעלה שצפו בו כ-550 אלף צופים. "מצב האומה" במהדורת מוצאי שבת מוצלחת מתחממת באור הבחירות המתחזק ומושכת 742 אלף צופים.

עוד בתוך אפקט הבחירות - "המטה" של נדב פרי בחדשות 10 שרושם שיא צפייה של 8% בסוף השבוע האחרון ו"המקור" של רביב דרוקר ורזי ברקאי הפציצה עם 11.4% צפייה - שיא מאז ראשית 2013, למרות תחרות מול "המירוץ למיליון".

חדשות 2 מובילה גם השבוע את הצפייה החדשותית בישראל עם ממוצע שבועי של 22.2% צפייה במשקי בית יהודיים ואולפן שישי עם דני קושמרו רושמת התחזקות ל-17% צפייה. שישי עם אלון בן דוד עומד על 6.3% ו"יומן" מחזיקה ב-5.6% צפייה.

רייטינג 28/12/14
 רייטינג 28/12/14