אבי אלקלעי מועמד להחליף את ינון מגל כעורך וואלה

אלקלעי, המייסד והעורך הראשי של התוכנית "לונדון את קירשנבאום", הצטרף לאתר לפני כחודש כמנהל וואלה TV ■ אלקלעי ל"גלובס": "כרגע זה לא על הפרק"

וואלה walla
וואלה walla

עזיבתו הדרמטית בסוף השבוע של ינון מגל את אתר וואלה לטובת ריצה ברשימת "הבית היהודי" בבחירות הקרובות זכתה להדים רבים בתקשורת, אך גם השאירה את אחד מהאתרים המובילים בישראל ללא מי שינהל את העניינים בצד המערכתי והעריכתי.

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, מינה לתפקיד ממלא-המקום עורך האתר את אודי הירש, שבחודש יוני השנה הצטרף לוואלה כמשנה לעורך. הירש שימש בעבר כמשנה לעורך נענע10, כסגן עורך מוסף התרבות "ז'ורנל" מבית "מעריב", כעורך אתר NRG ועוד.

אבל בינתיים, מאחורי הקלעים כבר מחפשים אחר מחליף קבוע למגל. האחרון טען בראיון ל"גלובס" כי הגיע להחלטה לעזוב את וואלה ביום שישי האחרון, וזאת לאחר מספר פניות שקיבל בעבר.

מי שצפוי לרשת את מקומו של מגן כעורך וואלה ומסתמן כאחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא אבי אלקלעי, המייסד והעורך הראשי של התוכנית "לונדון את קירשנבאום" ומי ששימש כמנכ"ל זמני של חדשות 10 לפני כשנתיים. אלקלעי החליף בזמנו את אורי רוזן כמנכ"ל חדשות 10 ומילא את תפקידו עד למינויו של גולן יוכפז כמנכ"ל הקבוע של חברת החדשות של ערוץ 10.

לפני כחודש הצטרף אלקלעי לוואלה בתור מנהל וואלה TV והפך לאחראי על כלל הרכיבים הטלוויזיוני בפעילות הנוכחית והעתידית בוואלה.

אמנם עתידו של ערוץ 10 לוט בערפל נכון לכתיבת שורות אלה, אך באופן רשמי עם עזיבתו לוואלה, אלקלעי מונה ליועץ עבור התוכנית "לונדון את קירשנבאום".

בתגובה לפניית "גלובס" בנושא מינויו האפשרי לעורך הראשי של וואלה, אמר אלקלעי כי "הנושא לא על הפרק כרגע. המנכ"ל החליט שיש ממלא-מקום".

עם זאת, משיחות שנערכו מול בכירים בשוק התקשורת, רבים טוענים כי מינוי כזה הוא צעד הגיוני ביותר עבור וואלה, לאור העובדה שאלקלעי מגיע עם רקורד וניסיון רב, כולל 12 השנים האחרונות ב"לונדון את קירשנבאום".

נציין כי אם קידומו של אלקלעי מעמדת מנהל תחום הווידיאו הטלוויזיוני בוואלה לעמדת העורך הראשי של האתר ייצא לפועל, יזכיר המהלך את מינויו של מגל עצמו לעורך וואלה בפברואר 2013.

מגל הצטרף לוואלה באוגוסט 2012 כמגיש מהדורת החדשות באתר ואף השתלב במערך הווידיאו החדשותי של האתר. בפברואר 2013 הוא מונה לתפקיד עורך האתר ובכך החליף את טלי בן-עובדיה, שעזבה את האתר לאחר חודשיים בלבד בתפקיד ולאחר שהחליפה את גדי להב בתפקיד.

בוואלה מסרו בתגובה: "אין תגובה".