חברת LG הראשונה לעדכן בישראל לגרסת אנדרואיד 5 לוליפופ

מעדכנת את גרסת האנדרואיד בדגם הדגל שלה G3 ■ בתוך כשלושה שבועות תציע גם HTC בישראל את לוליפופ, עבור לקוחותיה המחזיקים דגמי One M8, One mini 2, Desire 816 ו-820 ■ לקוחות סמסונג וסוני יצטרכו לחכות

משתמשי הסלולר שמחפשים את המוצר החדש ביותר, מחכים בקביעות לעדכונים למערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד. חברת LG היא הראשונה לעדכן בישראל את דגם הדגל שלה G3 לגרסת אנדרואיד 5 - לוליפופ, בעוד שרוב החברות המתחרות בארץ, לא ממש ממהרות.

חשוב לציין, שהעדכון של LG זמין כרגע רק להורדה דרך המחשב ולא ישירות לסמארטפון (FOTA). כמו כן, את העדכון יכולים לקבל בשלב זה, רק לקוחות שרכשו את ה-G3 בחנויות הסלולר. העדכון ללקוחות מפעילות הסלולר יגיע בשבועות הקרובים. הסיבה לכך שלקוחות מפעילות הסלולר מקופחים לא קשורה ל-LG, אלא לזמן הבדיקה הארוך של מפעילות הסלולר לעדכונים דרך הרשת שלהן. העדכון למכשירי G2 יגיע בעוד מספר שבועות.

חברת LG היא אומנם הראשונה לעדכן את מכשירה, אבל בתוך כשלושה שבועות תציע גם HTC בישראל את לוליפופ, עבור לקוחותיה המחזיקים דגמי One M8, One mini 2, Desire 816 ו-820. לקוחות סמסונג וסוני יצטרכו לחכות, כי החברות הללו עדיין לא חשפו את מועד העדכונים בארץ.

גרסת לוליפופ מציעה מספר חידושים: נטרול סיסמת הטלפון באופן אוטומטי, כאשר מחזיקים שעון חכם מבוסס אנדרואיד, אפשרות ליצור מספר משתמשים על אותו מכשיר וגם סינון שיחות והודעות לפי מצבים. כך שנמצאים בישיבה, אפשר לקבוע שהתראות יתקבלו רק מאנשים מסוימים (יכולת שכבר קיימת בסמארטפוני אנדרואיד של יצרניות שונות).