רשת מחסני חשמל הופכת למשווקת של פלאפון

חבילות סלולר מוזלות של פלאפון ישווקו ב-32 סניפי מחסני חשמל ■ בחודשים הקרובים יוטמע המהלך גם ב-45 סניפי שקם אלקטריק

סניף מחסני חשמל / צילום: איל יצהר
סניף מחסני חשמל / צילום: איל יצהר

רשת מחסני חשמל מקבוצת אלקטרה צריכה תחל לשווק חבילות סלולר מוזלות של פלאפון בכל 32 סניפי הרשת. בחודשים הקרובים יוטמע המהלך גם ב-45 סניפי שקם אלקטריק, גם היא מקבוצת אלקטרה צריכה.

בין חבילות הסלולר שיוצעו במחסני חשמל: 14.90 שקל בחודש - תוכנית לממעטים בדיבור הכוללת 200 דקות, 200 סמסים ו-250 מגה גלישה בחודש; 59 שקל בחודש - תוכנית אנלימיטד הכוללת שיחות וסמסים ללא הגבלה בארץ ו-5 ג'יגה גלישה בחודש. בנוסף, מנוי שני ושלישי במשפחה ב-49 שקל בחודש כל אחד, למשך שנה. לרגל ההשקה יקבלו המצטרפים לחבילה זו במתנה רמקול נייד בלוטות' בשווי 149 שקל.

לדברי יורם בדש, מנכ"ל משותף ברשת מחסני חשמל, "מדובר במהלך אסטרטגי עבורנו כחלק מכניסתנו לתחום הסלולר. לפני כשנתיים השקנו מחלקה ייעודית למכירת טלפונים סלולריים וציוד משלים תחת השם 'מחסני חשמל סלולר'. אנו מציעים את המבצעים המשתלמים ביותר על מכשירי סלולר, כאשר בשנת 2014 מכרנו כ-150 אלף מכשירים, וכעת בזכות שיתוף-הפעולה עם פלאפון נוכל להציע ללקוחותינו גם את חבילות הסלולר המשתלמות ביותר".

דגנית קרמר, סמנכ"ל השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון, מסרה: "בשנה האחרונה העמקנו את אחיזתנו בתחום הריטייל, כחלק מאסטרטגיה של שיתופי-פעולה עם שחקנים מובילים בתחומם כמו וואלה".