הפרסומת למבצע ה-GoPro של בזק: - הכי זכורה ואהובה השבוע

קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית ■ גיאוקרטוגרפיה: הביקורת והשיח הציבורי על קמפיין "שישי ישראלי" סייעו לו להתברג בטבלאות השבועיות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת החדשה של חברת התקשורת בזק למבצע לרכישת מצלמת GoPro ללקוחותיה, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

בפרסומת נראה גידי גוב, הפרזנטור הקבוע של החברה, כשהוא נשלח על-ידי סוכנת הנסיעות שלו לחופשה ב"איים הברבריים".

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.2%.

פרסומת זו היא גם הזכורה ביותר השבוע, כאשר שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.0%.

ירידה בהשקעה הכספית השבועית בקמפיינים

בנוסף, קמפיין בזק הוא גם הקמפיין המושקע ביותר מבחינה כספית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של קבוצת שטראוס למותג קפה טורקי עלית, עם השקעה גבוהה יותר, שהסתכמה על כ-1.7 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את כניסתו לדירוג של הקמפיין השנוי במחלוקת "שישי ישראלי". הקמפיין, שנועד לעודד את הציבור הישראלי לערוך קידוש בערב שבת, עורר ביקורת ושיח ציבורי רחב, מה שסייע ככל הנראה לכניסתו למדד.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 555 (לעומת 583 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך במעט מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.3 מיליון דולר (לעומת כ-40.6 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות