איש השיווק של דצמבר: מיכאל גולן, מנכ"ל ובעלי גולן טלקום

איגוד השיווק הישראלי: "גולן הצליח למצב את חברת גולן טלקום מיום השקתה כמובילת המהפכה בשוק הסלולר, באמצעות הצעת חבילות הכול כלול משתלמות ושמירה על יתרון תחרותי במחיר"

מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי
מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי

איגוד השיווק הישראלי בחר במיכאל גולן, מנכ"ל ובעלי חברת גולן טלקום, לאיש השיווק של דצמבר 2014.

בנימוקי הוועדה נמסר כי גולן הצליח למצב את החברה מיום השקתה כמובילת המהפכה בשוק הסלולר, באמצעות הצעת חבילות "הכול כלול" משתלמות ושמירה על יתרון תחרותי במחיר.

השקת החברה נעשתה בשוק הסלולר של 2012 שהתאפיין כשוק רווי שבו היו 3 מפעילות עם נתח שוק דומה של כ-30%-35%.

כשברקע המחאה החברתית, כניסתה של גולן טלקום איפשרה אלטרנטיבה זולה יותר לצרכן הישראלי ויצרה תחרות שהובילה לירידת מחירים כוללת בשוק הסלולר.

לגולן טלקום יש כיום יותר מ-615 אלף לקוחות חדשים עם 12% נתח שוק, והיא מובילה בראש טבלת הניודים החודשית מדצמבר 2012 ועד היום.