פאר בלתי נתפס: סיור מצולם בווילה הענקית של מוטי זיסר

הצצה מצלמה נסתרת לביתו המפואר של איש העסקים מוטי זיסר - רגע אחרי שנאלץ למסור אותו לבנק לאומי בעקבות חוב של 17 מיליון שקל ■ 5 דונם, בריכת שחייה, קולנוע ביתי וחדרי ענק – כך נראה אחר הבתים המפוארים בישראל

מוטי זיסר / צלם: תמר מצפי
מוטי זיסר / צלם: תמר מצפי

47 מיליון שקלים - בכך מוערך שווי האחוזה של איש העסקים מוטי זיסר שמוצעת היום למכירה מכונס נכסים. הגענו לפגישה כקונים פוטנציאליים עם כונס הנכסים שהציג לנו את הבית וזכינו להצצה ראשונית ובלעדית לאחד הבתים המפוארים ביותר שנראו בישראל.

זיסר הוגדר עד לנפילתו אחד הטייקונים הגדולים ביותר במשק הישראלי. הווילה שלו מתפרסת על שטח של כ-5 דונם ומסביבה חצר מטופחת ושמירה קפדנית 24 שעות ביממה עם 70 מצלמות שמקיפות את הבית.

בחצר האחורית יש בריכת ענק מצופה בפסיפס, ג'קוזי וגם מגרש כדורסל. במבנה הצמוד תמצאו חדר כושר עם סאונה ולמטה מקווה פרטי שנבנה במיוחד לבני המשפחה. כשנכנסים לבית, אי אפשר שלא להיתקל בלוגו של המשפחה שמופיע בכל פינה בבית. קשה שלא להרגיש את מי שגר כאן קודם ועובר עכשיו משבר קשה - עליו סיפרו בני הזוג זיסר לחדשות 2 רק לפני מספר חודשים.

בקומת הכניסה יש חדר אורחים מפואר עם פינת אוכל. מדובר בבית חכם ואין מנורה או וילון שלא מופעלים בלחיצת כפתור. בקומה הזאת ישנם חמישה חדרי שינה עם שירותים צמודים - כמעט בכולם אריחים צבעוניים ורצפות עץ. כל אחד מהחדרים גדול כמעט פי שלושה מחדר שינה סטנדרטי.