קבוצת קרסו משיקה בישראל את מותג הרכב דאצ'יה

בישראל ישווקו דגמי דאצ'יה בשלב הראשון במרכזי מכירה ייעודיים, כאשר הסניף הראשון ייפתח בפתח-תקווה ■ מציעה בשלב הראשון שני רכב פנאי, מיניוואן 7 מקומות ומסחרית בטווח המחיר של 70-99 אלף שקל לדגמי בסיס ידניים

קבוצת קרסו השיקה היום (ד') רשמית בישראל את המותג "דאצ'יה" שבעלות קבוצת רנו ניסן. דאצ'יה נחשבת למותג שמפגין בשנים האחרונות קצב צמיחה מהיר מאד הן במערב אירופה ומרכזה תודות לדגש על VALUE ברכישה ובאחזקה. בישראל ישווקו דגמי דאצ'יה בשלב הראשון במרכזי מכירה ייעודיים, שכאשר הסניף הראשון, שיפתח לקהל הרחב ביום שישי הקרוב, ממוקם בפתח תקווה, על שטח של כ- 1,200 מ"ר.

שיטת המכירה תאפשר ללקוח לבחור דגם, לאבזר אותו ולקבל אותו באופן מיידי בהתאם לזמינות המלאי. ללקוחות דאצ'יה יוצעו חבילות ביטוח ומימון ואופציה להארכת אחריות יצרן ל 5 שנים (שנתיים נוספות) בתשלום חודשי החל מ 49 שקל לחודש. אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב של קרסו מוטורס מסר כי "המטרה להשיג הפחתה של לפחות 25% בעלויות הכוללות של רכישת ואחזקת רכב למשפחה בישראל".

בשלב הראשון ישווקו בישראל ארבעה דגמים. "סנדרו סטפווי" - רכב פנאי משפחתי בעל מנוע טורבו בנזין בנפח 900 סמ"ק עם 90 כוחות סוס ותיבת הילוכים ידנית. מחירו לצרכן בישראל 69,990 שקל.

הרכב השני הוא "דאסטר" - רכב פנאי שטח משפחתי, שיתחרה בפלח של ניסן ג'וק ודומיו. הוא מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר עם 125 כ"ס והנעה קדמית או מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל, עם 109 כ"ס והנעה קדמית או כפולה. הוא יצויד בתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות ומחירו לצרכן מתחיל בכ- 89,900 שקל ומגיע עד כ-130 אלף שקל לדגם הדיזל כפול ההנעה.

הדגם השלישי הוא המיניוואן הקומפקטי "לודג'י" עם שבעה מקומות ישיבה והוא יוצע עם מנוע 1.2 טורבו בנזין או 1.5 טורבו דיזל ותיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים. מחירו לצרכן מתחיל בכ-99,990 שקל ומגיע עד כ-115 אלף שקלים לדגם הדיזל.

בנוסף תוצע המסחרית "דוקר" עם 2 דלתות צד ודלתות אחוריות נפתחות לצדדים. גם היא תוצע עם מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין או 1.5 ליטר טורבו דיזל ותיבת הילוכים ידנית בת 5 מהירויות. המחיר לצרכן: החל מ 94,990 ₪ . חלק מהמכוניות מיוצרות במפעל המודרני שחנכה לאחרונה רנו במרוקו והן הראשונות שמיוצאות לישראל ממדינה זו.