דייויד בלאט רכש לבנותיו 2 דירות בת"א ב-5.4 מ' ש'

מאמן הכדורסל ורעייתו הצטרפו לקבוצת רכישה לרכישת הזכויות לדירות מחברת אקרו נדל"ן בקומה ה-31 במגדל אלפא בת"א

דייויד בלאט מוצג כמאמן קליבלנד קבאלירס, NBA / צלם: רויטרס
דייויד בלאט מוצג כמאמן קליבלנד קבאלירס, NBA / צלם: רויטרס

דייויד בלאט, מאמן מכבי תל-אביב בכדורסל לשעבר ומאמן קליבלנד ב-NBA כיום, ואשתו הצטרפו לקבוצת רכישה לשתי דירות במגדל אלפא תל-אביב של אקרו נדל"ן במחיר מוערך כולל של כ-5.4 מיליון שקל. בלאט ורעייתו מייעדים את שתי הדירות לשתי בנותיהם.

קבוצת הרכישה המתגבשת היא לרכישת זכויות בקרקע המיועדת להקמת מגדל אלפא במתחם חסן ערפה בתל-אביב. את הפרויקט שיוקם על הקרקע, משווקת אקרו נדל"ן, שבבעלות צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקבי.

הזוג בלאט רכש את האופציה לשתי דירות בקומה ה-31 במגדל, שיכלול בסך-הכול 32 קומות. הדירות, בנות 3 חדרים כל אחת, משתרעות על שטח של כ- 75 מ"ר + 14 מ"ר. לטענת אקרו נדל"ן, שפתחה לפני מספר שבועות את שלב הפריסייל במגדל, היא שיווקה כבר 110 מתוך 120 הדירות בפרויקט בסך כולל של 250 מיליון שקל, במחירים של 26-30 אלף שקל למ"ר.

בחודש אוגוסט האחרון קיבלה אקרו נדל"ן אופציה לרכישת המגרש מחברת שבת משה שבבעלות משה ישעיהו, כאשר על פי ההסכם בין הצדדים אקרו תהייה שותפה של ישעיהו בחלק המלונאי, ואילו החלק המיועד למגורים ישווק באמצעות קבוצת רכישה.

מגדל אלפא, אשר יוקם בין הרחובות יצחק שדה, מנחם בגין והמסגר יכלול 23 אלף מ"ר בנוי, ויכלול מלון עסקים עם 180 חדרים על פני 14 קומות, ו- 120 דירות מגורים בקומות 15-32. היקף הפרויקט מוערך בכ-350 מיליון שקל, ואכלוסו צפוי בתוך כ- 5.5 שנים.

הדירות בפרויקט יהיו בנות 2-4 חדרים נוסף לדירות פנטהאוז. טווח המחירים בפרויקט נע בין 1.7-1.9 מיליון שקל לדירת 2 חדרים, 2.3-2.7 מיליון שקל לדירת 3 חדרים ו- 2.9-3.1 מיליון שקל לדירת 4 חדרים.