האחיות קרדשיאן ירכשו פנטהאוז בישראל בכ-120 מיליון שקל

התכנון של האחיות הוא לרכוש ב-20 מיליון שקל דירה על הים ברחוב הירקון 96 בת"א, בפרויקט היוקרתי של קרן פייר בבעלות שלמה גרופמן וזלמן שובל ■ שוקלות לרכוש גם את הפנטהאוז בעסקה כוללת של כ-120 מיליון שקל

אחרי שהשתלטו על כל פיסת אדמה ברחבי ארה"ב והעולם (מנהטן, בוורלי הילס ופריז), ולאחרונה קים, האחות המפורסמת מכולן, אף הוסיפה לשטח הבית שלה ושל קניה ווסט את השטח של השכנים - השלוש מתכוונות לבצע רכישה בישראל.

התכנון של הקרדשיאנס הוא לרכוש דירה על הים ברחוב הירקון 96 בתל-אביב. הדירה המדוברת נמצאת בקומה הרביעית של הפרויקט היוקרתי של קרן פייר בבעלותם של שלמה גרופמן וזלמן שובל.

מי שמנהל את המו"מ על הדירה הוא סגן נשיא סותביס, בית המכירות שאחראי לרכישות של הקרדשיאנס בעולם, תומר פרידמן. פרידמן אף עזב את הארץ לאחרונה על מנת להיפגש עם הקרדשיאנס בביתן ולהציג בפניהן את פרטי הרכישה.

עלות הדירה לבדה, נכון לרגע זה, עומדת על כ-20 מיליון שקל, סכום פעוט עבור האחיות המיליונריות. התכנון שלהן, על-פי דיווחים, הוא לחלוק ביניהן את הנכס שיהווה כדירת נופש כשיגיעו לחופשות מזדמנות בארץ.

האחיות קרדשיאן / צילום מסך
 האחיות קרדשיאן / צילום מסך

כרגע התכנון של האחיות הוא לא רק על הדירה לבדה. גורמים המעורבים בעניין סיפרו כי הן לא מתכוונות להסתפק בדירה בלבד, וכעת הן בודקות עם בעלי הפרויקט לגבי אפשרות לרכוש גם את הפנטהאוז.

התכנון הוא לחבר בין הדירה לבין הפנטהאוז, שגודלו כ-1,100 מ"ר, מה שיקפיץ את העלות לכמה עשרות מיליונים, כ-120 מיליון שקל, על-פי אותם גורמים.

עוד דווח כי סקוט דיסיק, בן זוגה היהודי ואב ילדיה של האחות הבכורה קורטני, כבר מדבר עם חברים תקופה ארוכה על אהבתו לישראל ועל שאיפתו לבקר בה. עכשיו זה סוף-סוף קורה ולא רק כדי לחתום על דירה. דיסיק הוא חברו הטוב של איש העסקים ובעלי חברת ND שעונים, אבי קורן, שאמור להצטרף אליו לביקור בארץ לטובת החתימה על החוזה ובילוי משותף עם משפחתו.

נדלן-פנטהאוז הירקון 96 / מתוך: הוידאו
 נדלן-פנטהאוז הירקון 96 / מתוך: הוידאו