רשימת ההמתנה הכי מייאשת בעולם: אנשים שלא יזכו בחייהם לכרטיס מנוי

114.6 אלף איש נמצאים ברשימת הממתנה לרכישת מנוי למשחקיה של גרין ביי פקרס מה-NFL; יש כאלו שתורם לרכוש מנוי לעולם כבר לא יגיע

גרין ביי פקרס מול סיאטל סיהוקס, NFL / צלם: רויטרס
גרין ביי פקרס מול סיאטל סיהוקס, NFL / צלם: רויטרס

העונה המצוינת של גרין ביי פאקרס נקטעה לפנות בוקר (ב') במשחק העלייה לסופרבול (בתמונה, הפסד 28-22 לאלופה סיאטל סיהוקס), אבל גם הופעה אחת בלבד בגמר ה-NFL ב-17 השנים האחרונות לא מצליחה לעצור את הטירוף של האוהדים סביב הקבוצה.

העיתונאי דארן רובל מ-ESPN מדווח כי רשימת ההמתנה של אוהדי הקבוצה למנוי שנתי לאצטדיון "למבו פילד" עומדת על מעל 114,600 איש. לפי רובל, אנשים שנכנסו לרשימת ההמתנה אחרי שנת 2000 לא יזכו במהלך חייהם לרכוש מנוי.

הקבוצה, מגרין ביי שבמדינת ויסקונסין, הנהיגה ב-1960 את רשימת ההמתנה למנויים אחרי שהדרישה של אוהדים החלה באופן קבוע להיות גבוהה מתכולת האצטדיון. שיעור חידוש המנויים בשנים האחרונות הוא כמעט אופטימלי, ומאפשר רק ל-100 אוהדים מדי עונה לזוז מרשימת ההמתנה ולזכות בזכות לרכוש את המנוי היוקרתי.

בשנה שעברה נרשם אירוע חד-פעמי כאשר כ-3,800 איש מרשימת ההמתנה זכו לרכוש מנוי, וזה קרה רק בגלל שהפאקרס הגדילו את תכולת האצטדיון ב-7,000 מקומות. בין אותם מאושרים היו אנשים שנכנסו לרשימת ההמתנה לפני 35 שנה. גם לאחרונה עדכנה הנהלת גרין ביי את האוהדים כי זמן ההמתנה לרכישת מנוי צפוי לעמוד על לפחות 30 שנה.

אגב, רשימת ההמתנה האכזרית ביותר בספורט האמריקאי היא של קבוצת וושינגטון רדסקינס ומוערכת ביותר מ-150 אלף איש.

הלילה גם נקבע כי סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס הן הקבוצות שיתמודדו ב-1 בפברואר בפיניקס, אריזונה, בסופרבול. ההעפלה של הסיהוקס קבעה כי לראשונה מזה 10 שנים מצליחה האלופה להעפיל עונה שנייה ברציפות לסופרבול.