סכסוך מסחרי בין רמי לוי ליצרנית חיתולי "בייביסיטר"

חברת DPL עצרה את אספקת חיתולי "בייביסיטר" לרשת רמי לוי, וזאת בעקבות חיוב כספי חד-צדדי ששלחה הרשת ל-DPL על שנת 2014

חברת DPL עצרה את אספקת חיתולי "בייביסיטר" לרשת רמי לוי שיווק השקמה - כך נודע ל"גלובס". המשלוח האחרון התבצע כבר לפני שבוע ימים, ומלאי חיתולי "בייביסיטר" כמעט ואזל ברשת.

עוד נודע כי עצירת האספקה התבצעה בעקבות חיוב כספי חד-צדדי ששלחה רשת רמי לוי לחברת DPL על שנת 2014. בסביבת חברת DPL טוענים כי מדובר בחיוב כספי החורג מתנאי הסחר שסוכמו בין הצדדים.

באופן מפתיע, רשת רמי לוי הורידה את מחיר חיתולי "בייביסיטר" במדף ל-29.90 שקל בלבד לחבילה - מחיר הנמוך ב-26.6% ממחירם ביתר רשתות השיווק, העומד על 39.90 שקל.

מקורות בשוק אומרים ל"גלובס" כי מדובר במחיר הפסדי לרשת רמי לוי שיווק השקמה, וכי הורדת המחיר התבצעה בשעה שאין כמעט סחורה על מדפי הרשת.

חיתולי "בייביסיטר" שווקו לראשונה בשוק בסוף שנת 2012 וגרמו לירידת מחירים כוללת בשוק החיתולים, בשל מחירם הנמוך יחסית. לאחרונה גם השיקה רשת שופרסל מותג פרטי בחיתולים שמיוצר על-ידי חברת DPL, יצרנית חיתולי "בייביסיטר".

חברת DPL סירבה להגיב לידיעה.

מרמי לוי לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.