בלי המרצדס: שרון גל חושף את רכושו - רכב שכור, חלק מדירה

גל בראיון לרדיו "קול ברמה": "רכשתי דירה שהיא אפילו לא בבעלותי בטירת הכרמל... אין לי נכסי נדל"ן, פעם הייתה לי דירה בקריית גת שמכרתי אותה. אני נוסע ברכב שכור כרגע"

שרון גל / צילום: דור מלכה
שרון גל / צילום: דור מלכה

איש התקשורת שרון גל, שהצטרף לאחרונה למפלגת "ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן, יצא בראיון לתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" נגד הנוהג שבו פוליטיקאים מפרסמים הצהרות הון.

"לא פרסמתי הצהרת הון ואין לי שום דבר להסתיר", אמר גל, "אבל אני נגד ההתנפלות הזאת על אישי ציבור, אני חושב שזה רע. זה גורם לאנשים טובים לחשוב שלוש פעמים אם לבוא לפוליטיקה. אנחנו לא רוצים לגרום למצב שבו יש צייד מכשפות כזה אחרי אנשים שעשו בקריירה שלהם לפני שהם נכנסו לפוליטיקה כמה שקלים".

בהמשך הראיון פירט גל את רכושו, נכון להיום: "רכשתי דירה שהיא אפילו לא בבעלותי בטירת הכרמל. לא סיימתי לשלם עליה, אני עדיין מתקשה עם העניין הזה של לרוץ לבנק ולחתום על המשכנתא, העברתי רק חלק מהכסף.

"חוץ מזה, אין לי נכסי נדל"ן, פעם הייתה לי דירה בקריית גת שמכרתי אותה. אני נוסע ברכב שכור כרגע. עשיתי פרויקט נדל"ן מאוד מוצלח בחולון, את הכסף אני אמור לקבל בעוד כמה חודשים כשנסיים לפתוח את כל מסגרות האשראי. זה לא מעט כסף, אבל ייקח זמן לראות אותו, זה יכול לקחת עד שלוש שנים אולי אפילו יותר.

"בתקשורת הרווחתי יפה מאוד, אני צריך להרוויח פחות מחצי בכנסת ממה שהרווחתי בתקשורת. אני גם מחזיר הלוואות בסכומים גדולים, גם משלם דמי מזונות, וגר בשכירות".

במארס 2011 התראיין גל למגזין "פירמה" של "גלובס" וסיפר כי הוא נוהג במרצדס. לימים מכר גל את המרצדס. (לראיון המלא)