פאשניסטות, שימו לב: בלוגים לאיפור וטיפוח שכדאי לכן להכיר

הרשת מוצפת בבלוגים העוסקים בטיפוח ואיפור, הכוללים ביקורות, המלצות וכמובן סרטוני הדרכה שהפכו לפופולריים מאד ■ הנה כמה בלוגים שכדאי להכיר

pixiwoo
pixiwoo

הרשת מוצפת בבלוגים העוסקים בטיפוח ובאיפור. ניתן למצוא בהם ביקורות, המלצות וכמובן סרטוני הדרכה שהפכו למאוד פופולריים ומבוקשים. מתוך המבחר הגדול בחרנו כמה בלוגים שכדאי להכיר:

Pixiwoo.com

■ מי? האחיות הבריטיות סמנתה וניק צ'פמן, מאפרות מקצועיות שכותבות בלוג איפור פופולרי ומנהלות גם ערוץ יו-טיוב דומה עם אלפי עוקבים.

■ מה? סקירת מוצרים חדשים, סרטוני וידיאו המדגימים איך להשיג את מראות האיפור של הכוכבות הגדולות, טיפים, תשובות לשאלות של הקוראים והדרכות מדויקות ומצוינות למתאפרת המתחילה.

■ לא לפספס: סרטוני הווידיאו מסדרת Make up Dupes, המשווים בין מוצרי איפור דומים של מותגים שונים, ובודקים האם יש הבדל בין הזול ליקר.

Lisa Eldrige.com

■ מי? ליסה אלדריג' מאפרת מקצועית שעובדת עם כוכבות רבות ומשמשת כמאפרת בהפקות אופנה למגזינים מובילים בכל העולם.

■ מה? בלוג וערוץ יו-טיוב עם סרטוני הדרכה המראים כיצד להשיג את מראה האיפור המבוקש, איך למשוח מסקרה בקו דק ומדויק, איך למרוח מייק-אפ, איך להניח סומק ועוד, כולל המלצות וביקורות על מוצרי האיפור בהם היא משתמשת.

■ לא לפספס: כל סרטון וידיאו של ליסה הוא חוויה גם למי שאינה מתאפרת הרבה ובאופן קבוע. היא מקסימה, ההסברים שלה ברורים ומדויקים ובעיקר ממכרים. אחרי סרטון אחד את רוצה שהיא תבוא אליך הביתה ותאפר אותך כל בוקר.

No more Dirty Looks

■ מי? סיובאן אוקונור ואלכסנדרה ספונט, עיתונאיות, חובבות מוצרי טיפוח ואיפור שהוציאו ספר העוסק בנושא מוצרי טיפוח "נקיים", כאלה שאינם מכילים חומרים מזיקים כדוגמת כימיקלים למיניהם ופתחו בלוג הנושא את שם הספר ועוסק גם הוא בנושא.

■ מה? בלוג העוסק במוצרי טיפוח ואיפור ירוקים-אורגנים וטבעיים שאינם מכילים כימיקלים, חומרים משמרים ועוד. הבלוג סוקר מוצרים חדשים מהתחום, מביא מחקרים בנושא כדוגמת מחקר שנעשה לאחרונה על כך ששפתונים רבים מכילים עופרת ועוד. אפשר למצוא בו המלצות על מותגים אורגנים וטבעיים (שרובם אמנם לא נמכרים בארץ) וללמוד על נושא הטיפוח ה"נקי".

■ לא לפספס: לקרוא את שגרת הטיפוח היומית של נשים שונות שמתפרסמת בבלוג מדי כמה פוסטים.

Into The Gloss

■ מי? בלוג טיפוח ואיפור שהוקם על-ידי אמילי וייס, שהגיעה מתחום עיתונות האופנה.

■ מה? בלוג איפור וטיפוח פופולרי, שכולל מדורים שונים ומגוונים, ביניהם סקירה של מוצרים חדשים עם ביקורת והמלצות, ראיונות עם דמויות מובילות מתחומים שונים סביב נושאי טיפוח, בריאות, קריירה ואורח חיים. סרטוני וידיאו הכוללים הדרכות איפור, עיצוב שיער ועוד.

■ לא לפספס: מדור The Top Shelf, שמציג בכל פעם דמות מעניינת ומציג בפניה שאלות בנושאי שגרת טיפוח ואיפור ואורח חיים.

ביוטי בלוגס

■ מי? קבוצת בלוגים ישראלים מתחום הטיפוח והאיפור שמאוגדת באתר B beauty - פורטל היופי הישראלי.

■ מה? 30 בלוגים בנושאי איפור וטיפוח. בין הבלוגים ניתן למצוא כאלה של מאפרות מקצועיות הכותבות סקירות על מוצרי איפור שונים, בלוגים שסוקרים ומתמקדים בתחום הלקים, בלוג של נערות שכותבות על איפור וטיפוח לקהל הצעיר ועוד.

■ לא לפספס: לנדוד בין הבלוגים השונים ולחפש ביקורות רלוונטיות למוצרים חדשים שרציתם לרכוש, ולחפש בבלוג גם הפניות לאתרים שמוכרים את המוצר ושולחים לארץ במחירים נמוכים יותר.