"ארץ נהדרת" מובילה ברייטינג; "המירוץ למיליון" במספר הצופים

רייטינג שבועי: תוכנית הסאטירה של קשת קיבצה צופים ב-34.7% ממשקי-הבית היהודיים ומשכה מיליון צופים ביום שני, ואולם בריאליטי של רשת צפו 1.064 מיליון איש

שבוע שני ברציפות ש"ארץ נהדרת" כובשת את טבלת הרייטינג השבועית, למרות שבפועל ב"המירוץ למיליון" צפה קהל רב יותר. תוכנית הסאטירה של זכיינית ערוץ 2 קשת קיבצה צופים ב-34.7% ממשקי-הבית היהודיים ומשכה מיליון צופים ביום שני האחרון, ואולם ב"המירוץ למליון" של רשת צפו 1.064 מיליון צופים.

למרות שהריאליטי הפופולרי של רשת לא מאבד צופים בפועל, נתוניו במשקי-הבית היהודיים יורדים, וניתן להסביר זאת בשינוי בהרגלי הצפייה ובעובדה שמדובר בתוכנית המעודדת צפייה משותפת בקבוצות רחבות יותר.

"ארץ נהדרת", לעומת זאת, ממשיכה במסורת ארוכת-השנים שלה של הובלה בנתח הצפייה, כאשר בזמן שידורה כ-46% ממשקי-הבית היו מרותקים לערוץ 2.

בתוך חדוות הניצחון של "ארץ נהדרת" קל שלא להבחין ב"מאסטר שף VIP" של קשת שהושקה השבוע, ולא הצליחה לשחזר את נתוני ההשקה של עונות העבר שלה - 30.4% בלבד. זאת כשממול שודרה תוכנית הבכורה של "גב האומה" בערוץ 10, שהניבה נתון למעלה ממספק של 15.6% צפייה.

גם "הכוכב הבא" של קשת עדיין על המסך ואף מתקרבת לשלבי ההכרעה שלה, ועדיין הנתונים פושרים - 28.6% בלבד למשדר בשבוע החולף.

בתחום האקטואליה, מהדורת החדשות של ערוץ 2 היא המובילה גם השבוע - 24.6% צפייה בממוצע (משקי-בית יהודיים) ו-658 אלף צופים מדי יום - יותר מכפול ממוצע הצפייה של חדשות 10, שעמד על 12% ו-353 אלף צופים בממוצע בכלל האוכלוסייה. ביום חמישי הגיעה מהדורת 10 לנתון של 16%. "מבט" בערוץ 1 עומדת על ממוצע של 6.2% - מגמת עלייה מובהקת לעומת השנה שעברה.

במוצאי שבת עומדת בערוץ 2 "חדשות השבת", ללא דנה ויס הפעם, על 20.4%; ואילו בערוץ 10 "המגזין" עם אושרת קוטלר עומד על 11%. בליל שבת נראה כי "שישי" של חדשות 10 גובר כבר באופן קבוע על "יומן" בערוץ 1, שמסתפק ב-4.7% בלבד.

הרבה הייפ ברשתות החברתיות היה השבוע סביב שניים מהמשדרים של ערוץ 1 - "מבט שני" על "מעריב" בתקופת נוחי דנקנר והסאטירה "הכול שפיט". שני המשדרים השיגו 3% צפייה בלבד.

רייטינג 1-7/2/15
 רייטינג 1-7/2/15