חדשות הרכב: מבול רכבי יוקרה חדשים במיליוני שקלים

בין המותגים של מכוניות היוקרה בשווי מיליוני שקלים שעלו על הכביש בינואר בישראל - אאודי, ב.מ.וו, יגואר, מרצדס, ניסאן, פורשה, מזראטי ואסטון מרטין

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: בשנים האחרונות הפך חודש ינואר באופן לא רשמי לראש השנה של המכוניות. מי שחוגג את החג הזה במסירות ובאדיקות הם עשירי הארץ. גם בינואר השנה, שהיה חודש שיא במכירות, נרשם בציר נאה מאד של מכוניות סופר-יקרות ומעניינות ובעיקר חזקות שעלו על כבישי הארץ.

בין המותגים של מכוניות היוקרה בשווי מיליוני שקלים שעלו על הכביש בינואר בישראל - אאודי, ב.מ.וו, יגואר, מרצדס, ניסאן, פורשה, ומזראטי. אסטון מרטין טרם פרסמה נתונים רשמיים אולם מקורות לא רשמיים אומרים, שהעולה החדשה העלתה על הכביש בינואר נציגות מכובדת של דגמיה במחירים שמגיעים עד יותר מ-2.2 מיליון שקל.

עוד בתוכנית: בוחן פתע לקיה ספורטאז' אורבן 1.6 ליטרים, פורד מציגה את הפוקוס RS החדשה עם מגוון שדרוגים ולא מעט יומרות, ניסן מציגה את הניסן GTR עוצרת הנשימה ומבטיחה דגם סדרתי מרוסן יותר עד 2018, נהיה עם הפורשה קיימן GT 4 ועוד מכוניות על שצפויות לפקוד את תערוכת ז'נבה בחודש הבא. בפינת הטמבון נהיה עם בשורה לתושבי פלורידה ונסיים עם סירת מירוץ בהשראת היגואר XI.

צפו בתוכנית המלאה...