דרורי-ארועטי-ברמן זכה בתקציב הפרסום של iDigital

זו הזכייה הראשונה של המשרד לאחר המיזוג של דרורי-שלומי וארועטי-ברמן, שיצא לדרך לפני כחודשיים

IDIGITAL/ צילום:אלי דסה
IDIGITAL/ צילום:אלי דסה

משרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של iDigital - יבואנית מוצרי אפל בישראל - כך נודע ל"גלובס". זאת הזכייה הראשונה של המשרד לאחר המיזוג של דרורי-שלומי וארועטי-ברמן, שיצא לדרך לפני כחודשיים.

iDigital מתמודדת בשנים האחרונות עם אתגרים שיווקיים לא פשוטים: את הזיכיון לשיווק מוצרי אפל היא קיבלה בשנת 2007, וביצת הזהב אמורה הייתה להיות שיווק מכשירי האייפון למיניהם. אך אייפון משווק כיום באמצעות מפיצים רבים, ובהם גם חברות הסלולר.

בנוסף, אפל פתחה לאחרונה נציגות עצמאית בארץ, ולא מן הנמנע כי ייפתחו גם חנויות רשמיות של המותג שיהוו תחרות לחנויות iDigital.

לכן, בשוק מעריכים כי הכיוון השיווקי-פרסומי שאותו תאמץ iDigital יהיה לפנות אל משתמשי האייפון שמכירים כבר את מערכת ההפעלה של אפל, כדי לשכנע אותם לצרוך מוצרים נוספים של המותג, כמו לפטופים וכדומה.

יצוין כי תקציב הפרסום של iDigital מעולם לא היה גדול. ברוב הארצות שבהן משווקים מותגי אפל נעשה בדרך-כלל שימוש בקמפיין העולמי הרשמי של החברה, ולא בקמפיינים מקומיים. עיקר הכסף הופנה תמיד לפעילויות במדיות משלימות, כמו עיתונות ושילוט חוצות, ולא לפרסום בטלוויזיה.

למרות זאת, במשרדי הפרסום התייחסו אל התקציב כאל תקציב אסטרטגי בעל סקס-אפיל, ולכן כשהוקמה רשת iDigital והחלה להיפגש עם משרדי פרסום, סבב הפגישות שלה כלל משרדים גדולים כמו מקאן-אריקסון, גיתם BBDO ובאומן-בר-ריבנאי.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות החלה iDigital לחפש משרד פרסום חדש ופנתה בין היתר למשרדי פרסום כמו מקאן תל-אביב ו-LEAD. באופן טבעי לא פנתה החברה למשרדי פרסום המטפלים בחברות הסלולר.

רשת iDigital פועלת כמשווקת מורשה של אפל בישראל, כחברה-בת של iConGroup האחראית על רכישה, מכירה חוזרת והפצה של מוצרי אפל לערוצי שיווק משניים.

לרשת יש 10 נקודות מכירה בפריסה ארצית, שבהן משווקים מוצרי החברה, בהם Mac, אייפוד, אייפון ואייפד. בנוסף למוצרי אפל מציעה iDigital מוצרים ומותגים של מגוון חברות נוספות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי.

אלה גולדשטיין, מנכ"לית דרורי-ארועטי-ברמן, מסרה בתגובה: "מדובר במותג נחשק ומאתגר, ואני משוכנעת שנכונות לנו פריצות דרך משותפות. מדובר בזכייה ראשונה למשרד הממוזג, מה שהופך אותה לחגיגית במיוחד".