9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום TV - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירה של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא לומדת כיצד להפעיל מחשב. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.4%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת, זה השבוע השני ברציפות, הפרסומת של חברת התקשורת סלקום לשירות הטלוויזיה סלקום TV, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. בפרסומת נראה איש בשם משיח שמתלונן על הטלוויזיה בישראל. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.0%.

עלייה במספר הפרסומות והחסויות

הקמפיין של חברת התקשורת הוט, באמצעות ראובני-פרידן IPG, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של בנק הפועלים, עם סך השקעה גבוה משמעותית, שעמד על כ-2.2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 533 (לעומת 499 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38.6 מיליון דולר (לעומת כ-33.4 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

אהובות זכורות
 אהובות זכורות