הנוסעת שהתפרעה בטיסה: "הרוחות התלהטו, התנצלנו"

(עדכון) - הנוסעת שתועדה מתפרעת במטוס חברת ישראייר בדרכו לוורנה מגיבה: "הטיול נהרס, מפח-הנפש גדול, והלקח נלמד... התנצלנו בפני החברה והנוסעים, אנחנו כולנו מרגישים לא טוב"

טיסת ישראייר / צילום: מהוידאו
טיסת ישראייר / צילום: מהוידאו

שעות ספורות לאחר שסרטון בכיכובה הועלה לרשת, מגיבה לראשונה האישה שתועדה מתפרעת במהלך טיסת ישראייר ותוקפת באלימות מילולית קשה דייל - בגלל ויכוח על מכירת מוצר פטור ממכס על המטוס. לטענתה, היא מביעה חרטה על השתלשלות האירועים המבישה, שהפכה לשיחת היום ברשתות החברתיות.

"נאמרו דברים לא חיוביים משני הצדדים בלהט הדברים. כולנו התנצלנו בכנות לפני חברת ישראייר והנוסעים", אומרת הנוסעת שהתעמתה עם דייל, בשיחה ראשונה לאחר התקרית לחדשות 2 Online.

לטענתה, "הטיול שלנו נהרס, מפח-הנפש גדול, והלקח נלמד. אנחנו כולנו מרגישים לא טוב".

חברת ישראייר שוקלת להגיש תלונה במשטרה נגד הנוסעים שהתפרעו לטענתם בטיסה לוורנה שבבולגריה, ותיעוד שלה הועלה לרשת. לחדשות 2 Online נודע כי האירוע החריג דווח להנהלה כבר בתום הטיסה, וכן דיווח בנושא הועבר מיידית לרשויות בבולגריה עם הנחיתה.

"אנו מגבים לחלוטין את הדייל ומחזקים את כל הצוות", סיפר גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות ישראייר. "הוא פעל על-פי הנהלים בחברה, לא מדובר במשהו אישי. הוא מרגיש בסדר, כל הלהבות מאוד גבוהות. נתחקר את המקרה הזה. חשוב לשמור על בטיחות".

לדבריו, הדיילים נתקלים מפעם לפעם בתופעות כאלה. "ברוב המקרים הצוות מתמודד עם המקרים בצורה טובה", הוסיף סתיו. "שמחים שהנושא עלה למודעות הציבורית".

הנוסעת שתועדה בטיסה אמרה לחדשות 2 Online: "כולם יידעו מה היה שם, אני עכשיו מדברת על זה עם ישראייר".

מקורבי הדייל מספרים כי הוא חושש שהמשפחה שתועדה תפגע בו. "הוא מקבל המון תגובות חיזוקים ומודה לכולם, אבל זה קשה, זו המציאות היום-יומיומית. אמנם זה אירוע חריג, אבל יש דברים כאלה", סיפר אדם ששוחח איתו לאחר התקרית.

דייל נוסף מספר: "הטיסה הזו לוורנה היא קו מאוד בעייתי, ויש שם נוסעים מאוד קשים. המקרה הזה אמנם לא קורה בכל טיסה, אבל זלזול ודיבור מגעיל לדיילים אצלנו זה משהו שבשגרה, אתה עוטף על עצמך שריון של צב לפני שאתה נכנס לטיסה. והכול אתה צריך כמובן לעשות עם חיוך. אנחנו עושים הכול כדי לתת את השירות הטוב ביותר, וזו פשוט השפלה".

בקטע הווידיאו הקצר נראים הנוסעים כשהם תוקפים דייל באלימות מילולית קשה, זאת בעקבות ויכוח על מכירת מוצר פטור ממכס על המטוס. גם בחברת התעופה לא נשארו אדישים לסרטון והתחייבו לפעול על מנת למגר את התופעה.

דיילים נוספים ששיתפו את הסרטון בפייסבוק ציינו כי קיבלו פניות מבני המשפחה - בהן ביקשו מהם בכל לשון של בקשה להסירו כי הוא פוגע בהם.