שילוח לחודורוב: מניות לעובדי ערוץ 10? שייקחו עליהם את החובות

מתן חודורוב, יו"ר ועד העובדים של ערוץ 10, אמר בראיון ל"גלובס" כי אינו "מדמיין מצב שייכנס משקיע לערוץ, והעובדים לא יקבלו מניות ■ חודורוב בתגובה: "עובדי הערוץ כבר 'לקחו על עצמם' את ההפסדים והחובות"

אילן שילוח / צילום: יוסי כהן
אילן שילוח / צילום: יוסי כהן

הפרסומאי אילן שילוח, המבצע בימים אלה הליך של בדיקת נאותות לכניסה כמשקיע בערוץ 10, עונה היום (ג') ליו"ר ועד העובדים של הערוץ, מתן חודורוב, שאמר בראיון ל"גלובס" כי אינו "מדמיין מצב שייכנס משקיע לערוץ, והעובדים לא יקבלו מניות".

שילוח כתב היום (ג') בצהריים בחשבון הטוויטר שלו לחודורוב כי "אם ייקחו (העובדים - ל"א) גם את החובות עליהם וההפסדים שיהיו, אז בטח אלה ש'קופצים על המציאה' יסכימו...".

חודורוב, המשמש גם ככתב הכלכלי של חדשות 10, אמר בראיון ל"גלובס" כי הוא מצפה מכל משקיע שייכנס לערוץ לממש את ההתחייבות של ההנהלה בהסכם הקיבוצי ולהקצות לעובדים מניות, שכן הם "המשקיעים העיקריים כרגע בערוץ".

חודורוב מסר בתגובה: "אני מעריך את אילן שילוח, ואשמח אם ייכנס כמשקיע לערוץ 10. עובדי החברה כבר 'לקחו על עצמם' את ההפסדים והחובות, כפי שהציע שילוח, בכך שהסכימו באופן חריג לקיצוץ כפול בשכרם תוך שנתיים, בשיעור שולי של עד 20%.

"במסגרת הליכי בדיקת הנאותות ששילוח מקיים, הוא נחשף כבר בוודאי להסכם הקיבוצי הקובע כי 'מנכ"לי הערוץ וחברת החדשות, יוסי ורשבסקי וגולן יוכפז, רואים בחיוב את ציפיית העובדים לקבל מניות בערוץ 10, כביטוי לשותפותם המקצועית והכספית במאמצים לחיזוקה של החברה'. אין לי ספק כי ראשי הערוץ יעמדו על עמדתם, לצידנו העובדים, גם בעניין החשוב הזה".