כתב חדשות 2 עמית סגל זכה בפרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית

מנימוקי ועדת הפרס: "סגל הוא דוגמה מעוררת השראה לעיתונאי משפיע שאינו מסתפק במדיה המסורתית בה הוא פועל, אלא צועד קדימה, פועל בפלטפורמה הדיגיטלית ומייצר דיאלוג מרענן וחריף עם הגולשים"

עמית סגל / צילום: איל יצהר
עמית סגל / צילום: איל יצהר

לפעמים הציוצים בטוויטר משתלמים: עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 2, זכה בפרס בשווי 15 אלף שקל, שיוענק לו בטקס חגיגי במסגרת כנס DIGIT לעיתונות דיגיטלית שייערך בשבוע הבא במרכז הבינתחומי הרצליה, בשיתוף חברת גוגל ישראל.

חברי ועדת הפרס - דיקן מייסד בית-הספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי, ד"ר נעם למלשטרייך-לטר; סמנכ"ל תקשורת גוגל ישראל, טורקיה ואפריקה, פול סולומון; ויו"ר כנס DIGIT, רועי כ"ץ - ציינו כי "עמית סגל הוא דוגמה מעוררת השראה לעיתונאי משפיע שאינו מסתפק במדיה המסורתית בה הוא פועל, אלא צועד קדימה, פועל בפלטפורמה הדיגיטלית, פוגש קהלים חדשים, מעצים את הסיפור העיתונאי ומייצר דיאלוג מרענן וחריף עם הגולשים, תוך צירופם לחוויה העיתונאית. סגל מנצל את הרשת החברתית לסיקור עיתונאי אמין סביב השעון, תוך שהוא מפגין דעתנות אישית אותה יתקשה לבטא על מסך הטלוויזיה".

מלבד קבלת הפרס, סגל גם צפוי לקחת חלק פעיל בכנס DIGIT שייערך ביום שני בשבוע הבא, ויעביר כיתת אמן תחת הכותרת "אני והטוויטר שלי".

חברי ועדת הפרס ציינו כי לתחרות הוגשו עשרות מועמדויות של עיתונאים ישראלים, שמלמדים "עד כמה הפכה הפלטפורמה הדיגיטלית קריטית עבור העיתונאים גופי התקשורת הפועלים בישראל".

בכנס DIGIT בשנה שעברה זכו מייסדות אתר האינטרנט "המקום הכי חם בגיהנום", העיתונאיות אירית דולב ועינת פישביין.