טים קוק לעובדי אפל ישראל: "אתם מדהימים וחיוניים לנו"

דוברות אפל לא שיתפה השבוע פעולה עם התקשורת בארץ בנוגע לביקורו של מנכ"ל החברה בישראל, ובחרה לפרסם סרטון קצר של נאומו - שלא כלל את הדברים הבאמת מעניינים

טים קוק / צילום: רויטרס
טים קוק / צילום: רויטרס

אפל לא שיתפה השבוע פעולה עם התקשורת בארץ בנוגע לביקורו של מנכ"ל החברה, טים קוק בישראל. דוברות אפל החליטה היום (ו') לשחרר באופן רשמי סרטון קצר מאוד לתקשורת (כ-30 שניות) בו רואים את קוק נואם בפני עובדי החברה בטקס חנוכת המשרדים בהרצליה פיתוח ביום חמישי.

אפל לא שילבה את החלקים המעניינים בדבריו של קוק, בהם הוא הגיב לשאלות של עובדי החברה. באותו חלק שלא משודר, אמר קוק לעובדים "תסכמו עליי, תהיה חנות אפל בישראל", כמו כן, קוק ציין שהשעון החכם החדש של החברה אפל Watch יגיע גם הוא למכירה בארץ.

קוק נאם ושוחח עם העובדים כשעה, אבל הסרטון עצמו מציג חלק זעיר מתוך דבריו. "אפל בישראל בגלל כוח האדם והמהנדסים המדהימים הנמצאים כאן", אומר קוק בסרטון הקצר, "זה המרכז השני בגודלו בעולם של אפל. אתם חיוניים לנו לכל דבר שאנחנו עושים".

קוק שהה בישראל כיממה, כאשר הוא הספיק לבקר את נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין וגם את הנשיא לשעבר שמעון פרס. "יש לנו הערכה עצומה לישראל לא רק כבת ברית של ארצות הברית אלא גם כזירת עסקים", אמר קוק לריבלין.