אפל תקיים ב-9 למארס אירוע להצגת השעון החכם

השעון מתוכנן להיות מושק בחודש אפריל בעולם, כאשר טים קוק, מנכ"ל אפל שביקר ביממה האחרונה בישראל, הודיע באירוע סגור לעובדי החברה בהרצליה פיתוח, שהשעון מתוכנן להגיע גם לארץ

אפל ווטש / צילום: רויטרס
אפל ווטש / צילום: רויטרס

אפל שלחה הערב (ה') הזמנות לעיתונאים בארה"ב עבור אירוע בשם Spring Forward. האירוע צפוי להיות מוקדש לשעון החכם שלה - אפל Watch. האירוע יתקיים ב-9 למארס בסן פרנסיסקו. השעון מתוכנן להיות מושק בחודש אפריל בעולם, כאשר טים קוק, מנכ"ל אפל שביקר ביממה האחרונה בישראל, הודיע באירוע סגור לעובדי החברה בהרצליה פיתוח, שהשעון מתוכנן להגיע גם לארץ. השעון של אפל בעיצוב הבסיסי צפוי לעלות 350 דולר.

השעון של אפל מגיע עם מסך מגע מסוג רטינה וזכוכית ספיר. השעון כולל רצועה אותה ניתן להחליף בקלות ויש לו גם יכולת טעינה אלחוטית באמצעות משטח מגע תואם.

האפל וואץ' גם כולל את העוזרת הקולית של החברה סירי, שמאפשרת לבצע חיפושים בעזרת הקול בשעון (לא בעברית). אפל הוסיפה יכולת לתקשר בין שני אנשים שמחזיקים את השעון על ידי ציור עם האצבע על המסך. למשל, סימן של לב או ציור של אוכל בשביל לסמן שרוצים לצאת לצהריים. האפל וואץ' מאפשר לקבל התראות משירותי צד שלישי כמו חיווי על הודעה מפייסבוק. יש גם אופציה לשליטה בסטרימר - אפל TV או חיווי של עדשת המצלמה. מלבד זה, אפל וואץ' מציע שלל תכונות בתחום הספורט, כמו חיישן מדידת דופק ואפליקציות ריצה ושיפור מצב הבריאות במשך היום. למשל, עידוד עמידה במשך דקה כל שעה וביצוע של ספורט כלשהו במשך 30 דקות במשך היום.

אפל גם הציגה אפליקציות עבור השעון שלה. למשל, התראה על זמן טיסה כולל כרטיס עלייה למטוס (אמריקן איירליינס), אפשרות פתיחת דלת החדר בבתי מלון של חברת סטארווד, באמצעות נגיעה של השעון בדלת ותשלום בבתי עסק התומכים בשירות Pay של אפל.