כך פספסו כוכבי הכדורגל האירופי הזדמנות להרוויח מיליון דולר בשעה וחצי

זכויות השידור כבר היו במצב מכירה מתקדם, ספונסרית סינית גדולה נסגרה - אך משחק האולסטאר של כוכבי הכדורגל האירופי נגד שאר העולם נגנז

סרחיו אגוארו, מנצ'סטר סיטי, פרמיירליג / צלם: רויטרס
סרחיו אגוארו, מנצ'סטר סיטי, פרמיירליג / צלם: רויטרס

לכוכב ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, לדייגו קוסטה (צ'לסי), סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי), לאנחל די מאריה (מנצ'סטר יונייטד) ולעוד רבים אחרים הייתה הזדמנות להרוויח מיליון דולר עבור השתתפות ב-90 דקות של משחק אולסטאר ייחודי - אך הרעיון נגנז על-ידי המועדונים האירופיים הבכירים. כך מפרסם ה"דיילי מייל".

אחד מהיזמים העיקריים מאחורי הרעיון לקיים את המשחק, בין הכוכבים של הליגות האירופיות לבין כוכבי שאר העולם - היה סוכן-העל הפורטוגלי, ז'ורז'ה מנדש. ההתמודדות הייתה אמורה להתקיים בהולנד, באצטדיון האמסטרדם ארנה של אייאקס. סיוע כספי ניכר לפרויקט התחייבה להעביר ספונסרית סינית, ולפי הדיווח - גם מכירת זכויות השידור כבר הייתה בשלב מתקדם. מאמני שתי הקבוצות היו אמורים להיבחר מתוך פול המנג'רים של הנבחרות הלאומיות המובילות בעולם.

עם זאת, הרעיון נדחה על-הסף על-ידי ה-ECA (התאחדות המועדונים האירופיים, שבה מאוגדות 214 קבוצות מרחבי היבשת), במהלך המפגש של הארגון בינואר האחרון. יש לציין כי גם המועדונים עצמם היו אמורים לקבל סכומים כלשהם בעבור שחרור הכוכבים שלהם אל משחק האולסטאר - אך הלו"ז הצפוף שלהם גרם להם בסופו של דבר לדחות את היוזמה. בנוסף, מדווח ה"דיילי מייל" כי המועדונים דרשו נתח גדול יותר מהעוגה הכספית שהמשחק אמור היה לייצר.