חדשות 10 התקפלו: לא ישדרו מהכנסת בליל הבחירות

זאת לאחר שבכיריה כבר ערכו סיור באתר ברחבת הכנסת בירושלים כדי לבחון הקמת עמדת שידור נוספת לזו שתוקם על גג עיריית תל-אביב

לוגו חדשות 10
לוגו חדשות 10

חברת החדשות של ערוץ 10 חזרה בה מכוונתה להציב עמדת שידור ברחבת הכנסת בליל הבחירות - בסמוך לעמדת השידור של חדשות 2. זאת לאחר שבכיריה כבר ערכו סיור באתר בית הנבחרים בירושלים כדי לבחון הקמת עמדת שידור נוספת לזו שתוקם על גג עיריית תל-אביב.

בחדשות 10 אמנם פנו לכנסת כבר בנובמבר 2014 בכדי לבחון שידור מהמקום, אולם המגעים עם המשכן חודשו רק לאחר שחדשות 2 הודיעה באופן רשמי כי היא צפויה להקים את אולפן ליל הבחירות המרכזי שלה במקום.

במקביל לחדשות 2, חברת חדשות 10 עדכנה את התקשורת כי בסיס השידורים שלה ישקיף על כיכר רבין בתל-אביב, ובכל זאת החליטה לבחון מול הנהלת הכנסת הקמת אולפן שקוף משלה ברחבת הכנסת ואף הקרנה של לוגו החברה על רחבת המשכן - מה שעשוי היה לחבל בשידור של חדשות 2.

מחדשות 10 נמסר כי "חדשות 10, כידוע, פנתה כבר לפני 4 חודשים הן על עיריית תל-אביב והן אל הנהלת הכנסת בבקשה להקים אולפן שקוף בכל אחד מהאתרים, וקיבלה אישור משני המוקדים. בסופו של דבר קיבלנו החלטה להציב את המוקד המרכזי באתר הטוב מבין השניים".

יש לציין, עם זאת, כי גורם בערוץ אמר ל"גלובס" בשבוע שעבר כי ההחלטה לשדר מהכנסת כבר נפלה, וכי "השידורים המרכזי של חדשות 10 בליל הבחירות יהיה בגג עיריית תל-אביב, ומסביבו יעמדו עוד עשרות מוקדי שידור - אחד מהם יהיה הכנסת".