רשת פתאל שכרה מלון בשדה התעופה הית'רו בלונדון

שכרה את מלון הולידיי אין הית'רו בשדה התעופה בלונדון ל-25 שנה, ותשפץ ותנהל אותו תחת המותג לאונרדו ■ מדובר במלון בדירוג 4 כוכבים הקרוב ביותר לטרמינל 1,2,3 בשדה התעופה הממוקם במרחק הליכה מהם

 פתאל לונדון /צילום: אתר המלון
פתאל לונדון /צילום: אתר המלון

רשת מלונות פתאל נכנסת לאנגליה: הרשת בבעלות דוד פתאל שכרה את מלון הולידיי אין הית'רו בשדה התעופה בלונדון ל-25 שנה, ותשפץ ותנהל אותו תחת המותג לאונרדו.

מדובר במלון בדירוג 4 כוכבים, הכולל 230 חדרים, 11 חדרי ישיבות, בר מסעדה וספא, והוא המלון הקרוב ביותר לטרמינל 1,2,3 בשדה התעופה, הממוקם במרחק הליכה מהם.

שווי המלון על-פי הערכות עומד על כ-30 מיליון פאונד, והתשואה השנתית לבעלי המלון מהשכרתה לפתאל מוערכת בכ-5%.

המלון יועבר לניהולה של פתאל החל מאמצע מארס 2015, שתמשיך להפעילו, ובין החודשים מאי-יוני תבצע שיפוץ במלון מבלי לסגור את פעילותו. לניהול החברה באנגליה מונה סער שרון, שהיה אחראי בעבר על פעילותה המלונאית של קבוצת Park Plaza Hotel Europe שבבעלות איש העסקים אלי פפושדו באנגליה.

רשת מלונות פתאל נכנסה לפעילות באירופה בשנת 2006 על-ידי רכישה וניהול מלונות בגרמניה. נכון להיום מחזיקה החברה 56 מלונות באירופה, הכוללים 9,000 חדרי מלון בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, בלגיה והונגריה. כל המלונות מנוהלים על-ידי הרשת, תחת המותג "לאונרדו". מחזור המכירות של הרשת באירופה עומד על כ-250 מליון אירו, והיא מעסיקה 3,000 עובדים.

כעת מדובר בעסקה הראשונה שמבצעת פתאל באנגליה, כאשר לדברי הבעלים ומנכ"ל הרשת דוד פתאל, הרשת מנהלת מגעים להתקשרות עם מלונות נוספים במדינה. לונדון היא אחת מהבירות המתויירות ביותר באירופה, עם כ-29 מליון תיירים אשר ביקרו בה בשנת 2013. המלונות בבירה עמדו בחצי השנה הראשונה של 2014 על תפוסה של 80.3% והציבו אותה כאחת מהבירות בעלות התפוסות הגבוהות באירופה.

"לפני מספר שנים יצאנו עם חזון להקים מותג מלונאות חדש שיתנוסס בבירות המובילות באירופה ואני גאה על כך שאנו נכנסים כיום לאחד מיעדי התיירות המובילים בעולם", אמר פתאל. "אנו מקווים שזוהי סנונית ראשונה למלונות נוספים שנקים באנגליה תחת המותג לאונרדו".