שבוע רביעי ברצף: הפרסומת של 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת, זה השבוע הרביעי ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא לומדת כיצד להפעיל מחשב. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.2%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת התקשורת סלקום לשירות הטלוויזיה סלקום TV, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. בפרסומת נראה אדם בשם משיח המדבר על שידורי הטלוויזיה בישראל. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.0%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של סלקום TV, בכיכובו של אודי כגן - הרכש החדש לבית "ארץ נהדרת", מתברגת לראש הזכורות בזכות השימוש בהומור.

קמפיין הלוטו - המושקע ביותר כספית

קמפיין מפעל הפיס ללוטו, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של משרד החינוך, עם סך השקעה זהה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר ועומד על 509 (לעומת 500 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38.2 מיליון דולר (לעומת כ-38 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות