הזוכים ב-56 מיליון שקל בלוטו: זוג פנסיונרים מהמרכז

הזוכה המאושר: "אני עדיין לא מעכל את הזכייה, עדיין לא החלטתי. נפקיד את הכסף בבנק, ויש לי זמן לחשוב. ברור שנעזור לילדים"

הזוכה המאושר ב56 מיליון ש"ח בלוטו / צילום: דן לב
הזוכה המאושר ב56 מיליון ש"ח בלוטו / צילום: דן לב

פנסיונרים בני 67 הם הזוכים המאושרים ב-56 מיליון שקל בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת - והיום (ד') הם הגיעו לבית מפעל הפיס לאסוף את הפרס.

"אני לא איש דתי אך אדם עם אמונה בבורא עולם, וכנראה שהפעם הוא עזר לי ושמע את תפילתי", אמר הזוכה. "ביום ראשון נגשתי לדוכן הפיס הסמוך לביתי, לקחתי את התוצאות וחזרתי הביתה. בדקתי והחוורתי, אני הזוכה ב-56 מיליון שקל. קבלתי פיק-ברכיים וכך ישבתי שעה, לא מאמין למה שרואות עיניי. בדקתי עוד 20 פעמים את הטופס בכדי להיות בטוח שאכן המספרים בטופס הם המספרים הזוכים".

בהודעה ממפעל הפיס שנשלחה לתקשורת הוסיף הזוכה כי "שיתפתי את אשתי בבשורת הזכייה. החלטתי שדבר ראשון צריך להירגע, הכנסתי את הטופס לארנק ושמרתי על הארנק מכל משמר. המשכתי להתנהג כרגיל, והדבר היחיד שהשתנה הייתה תחושת ההתרגשות. גם בלילות לא נרדמתי וכל הזמן חשבתי על הזכייה. רציתי להגיע אתמול לבית מפעל הפיס, ביום שלישי, יום שהוא 'פעמיים כי טוב', אך דחיתי את בואי ביום נוסף בגלל ההתרגשות".

מה בכוונת הזוכים לעשות עם הכסף? לדברי הבעל, "אני עדיין לא מעכל את הזכייה, עדיין לא החלטתי. נפקיד את הכסף בבנק, ויש לי זמן לחשוב. ברור שנעזור לילדים. אני עדיין לא חושב אפילו על חופשה במלון בגלל ההתרגשות".