חדשות הרכב: פורשה תאתגר המכונית החשמלית של טסלה?

וגם: BMW מציגה דגם חדש ומתקדם שמהווה נקודת ציון היסטורית, אאודי חושפת 2 דגמים חדשים וטכנולוגיים, וגם הצצה לדגמים חדשים של שברולט, לנצ'יה ואחרות

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובסTV : חברת BMW חושפת גרסת פלאגין הייבריד ל-X5; שיתוף-הפעולה בין B.M.W לטויוטה מניב פרי עם דור חדש - B.M.W Z4, נתענג על תמונות של האסטון מרטין הוואנטג' GT3 ספיישל אדישן, פרסומת חדשה של סקודה משגעת את רשת האינטרנט, לנצ'יה חוגגת 30 לדגם האפסילון, ונסיים עם צוות המכונאים הכי אלגנטי בסבב הפורמולה 1.

פורשה מתכננת לאתגר את המכונית החשמלית של טסלה. מקורות בפורשה מסרו כי ההחלטה על הדגם השביעי של החברה עשויה ליפול ממש בזמן הקרוב ואחד היעדים לדגם החשמלי הוא טווח נסיעה של 500 ק"מ בין טעינה לטעינה.

תמיכה לרעיון הזה אפשר היה לשמוע בדבריו של מתיאס מולר, יו"ר פורשה, שאמר: "טסלה בנתה מכונית טובה לכל הדעות והציבה רף גבוה. כעת הגיע הזמן לענות לאתגר הזה".

המגזין הכלכלי בלומברג מדווח כי פורשה מתכננת לייצר שתי גרסאות נוספות לפנמרה עם גרסת קופה קטנה יותר וגרסת שוטינגברייק בסיסית. חובבי הפורשה הספורטיביות יקבלו מענה בדמות דגם חדש נוסף שימוקם בין דגמי 911 ל-918 ספיידר.

צפו בתוכנית המלאה...