אופציה לקבוצת חג'ג' לרכישת קרקע במרינה הרצליה

את הקרקע בסמוך לקרניון ארנה צפויה האחים חג'ג' לרכוש עד סוף השנה תמורת 75 מיליון שקל ■ מיועדת להקמת מלון בן 3 קומות בשטח עילי של 10,500 מ"ר

המרינה בהרצליה / צילום: תמר מצפי
המרינה בהרצליה / צילום: תמר מצפי

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', באמצעות חברת-הבת הציבורית רג'נסי, דיווחה אתמול (ד') כי רכשה אופציה לרכישת קרקע בשטח 10 דונם במרינה בהרצליה. על האופציה שאותה הקבוצה יכולה לממש עד סוף השנה, שילמה הקבוצה 2 מיליון שקל.

הקרקע, ממוקמת בסמוך לקניון ארנה ומלון ריץ' קלרטון, כוללת זכויות בנייה למלון בן 3 קומות בשטח עילי של 10,500 מ"ר ו-69 חניות תת-קרקעיות. לדבקי קבוצת חג'ג'' היא צפויה לרכוש את הקרקע ב-75 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

על-פי ההסכם, קבוצת חג'ג' תוכל במהלך תקופת האופציה לבצע פעולות תכנון על הקרקע, לרבות הגשת בקשה להיתר בנייה. בכוונתה להקים על הקרקע פרויקט דירות נופש, שבחלק מהזמן ניתן יהיה להתגורר בהן וביתרת הזמן הן יושכרו כמלון. בימים אלה מנהלת קבוצת חג'ג' מו"מ מול חברות מלונאות להפעלת המלון.

נכון להיום, קבוצת חג'ג' בוחנת אפשרות לביצוע הפרויקט, או בדרך יזמות או באמצעות גיבוש קבוצת רכישה.

תחום המלונאות אינו זר לקבוצת חג'ג'. בחודשים הקרובים תתחיל החברה בהקמת מגדל שד"ל בשדרות רוטשילד בתל-אביב, שישלב מגורים לצד מלונאות, ובבעלות הקבוצה גם קרקע בנמל תל-אביב, עליה היא מתכנננת להקים בניין משולב נוסף של מגורים ומלונאות