ספר המחזור של סטיב ג'ובס נמכר ב-eBay בכ-50 אלף שקל

מוכר שהכינוי שלו ב-eBay הוא "bcwright77", הציע למכירה פומבית "עותק נדיר" של ספר המחזור של מייסד אפל, בוגר התיכון הומסטד בסאיניוויל, קליפורניה ■ המכירה נפתחה ב-11 במארס במחיר של 5,000 דולר

סטיב ג'ובס / צילום מסך
סטיב ג'ובס / צילום מסך

בכל יום נמכרים במכירות פומביות ב-eBay אלפי מוצרים מגוונים. לעיתים ניתן למצוא פריטים נדירים שנמכרים במחירים גבוהים. לחובבי ההיי-טק וחברת אפל הייתה הזדמנות להניח את ידיהם על מוצר מקורי במיוחד - ספר המחזור של סטיב ג'ובס.

המוכר, שהכינוי שלו ב-eBay הוא "bcwright77", הציע למכירה "עותק נדיר מאוד" של ספר המחזור של מייסד אפל, בוגר בית-הספר התיכון הומסטד בסאיניוויל (Sunnyvale), קליפורניה.

המכירה הפומבית נפתחה ב-11 במארס עם מחיר התחלתי של כ-5,000 דולר. המכירה הסתיימה אתמול (שבת) לאחר 17 הצעות (בידים) עם מחיר סופי של לא פחות מ-12,322 דולר (כ-50 אלף שקל).

המוכר ציין כי ספר המחזור של ג'ובס הוא במצב טוב אך עם מעט פגמים על העטיפה. בין היתר, בספר המחזור מופיעה גם אחותו של ג'ובס פאטי, שהייתה חברתו של המוכר, וכן אחיו של סטיב ווזניאק, שותפו של ג'ובס בתחילת הדרך.

"אין ספק שמדובר באחד הפריטים הנוסטלגים של סטיב ג'ובס שניתן להעניק כמתנה לכל אחד שאוהד את ג'ובס", נכתבה בהודעת המכירה של bcwright77.

ג'ובס המנוח הוא לא היחיד שספר המחזור שלו נמכר ב-eBay. תמורת קצת יותר מ-10,000 דולר תוכלו לרכוש את ספר המחזור של ג'ורג' וושינגטון, בעוד ש-8,500 דולר ייקנו לכם את ספר המחזור של ביל קלינטון.