המנכ"ליות הבכירות במשק מדברות על פריצת מחסום הגיל

הן שוברות את עולם הדימויים המוכר, פורצות את מחסום הגיל ומגדירות מחדש את המראה והיכולות של נשים בגילאי 45 וצפונה ■ בספורט, כמו בניהול, המנכ"ליות הבכירות בעידן החדש מתנהלות במשמעת קיצונית ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"

לימור גנות, ורד גרינבוים, איילת בן עזר ופנינה אדרי / צילום: גל חרמוני
לימור גנות, ורד גרינבוים, איילת בן עזר ופנינה אדרי / צילום: גל חרמוני

כשרובין רייט, אשת הנשיא בת ה-49 מ"בית הקלפים", נפרדת מדי ערב מחצאית העיפרון הצמודה שלה לטובת בגדי ספורט ויוצאת לריצה ארוכה, שממנה היא חוזרת רטובה ומזיעה, ומיד מתיישבת לנהל את ענייניה מול הלפטופ שלה, היא משדרת משהו אנרגטי חדש, שלא היה מקובל עד היום.

זה התחיל כתופעה בקרב שחקניות ודוגמניות בנות 40 פלוס, שביקשו להילחם בסימני הגיל ולפסל את גופן מחדש. מהר מאוד התופעה התפשטה לנשים בעמדות מפתח, בכירות בעולם העסקים ובעולם הציבורי. הן מעידות על עצמן שהן מרגישות צעירות, נמרצות וחדות יותר מאי פעם. הביצועים שלהן, באימונים ובעבודה, ממריאים.

דווקא בתקופות הכי לחוצות שלהן, בימים של פגישות חשובות ומכריעות או משא-ומתן לקראת עסקה גדולה, המנהלות הבכירות מקפידות על פעילות ספורטיבית אינטנסיבית. הן יתעוררו בחמש, ישתו קפה, יאכלו מזון אנרגטי, וייצאו לאימון. הן יודעות שהמאמץ ישתלם. לעתים יפגשו באימון את השותפים העסקיים שלהן, יתאמנו איתם בקבוצות, ואפילו יסגרו עסקאות תוך כדי ריצה.

דווקא בגילאי 40, 50 ו-60 המנהלות נוהגות משמעת ספורט קיצונית, נראות חזקות מתמיד, ופורצות את מחסום הגיל - הגוף חטוב, רזה ונראה גמיש ושרירי, לעתים אפילו יותר מבגיל 20. הן מובילות שינוי תודעתי עמוק ומשנות את עולם הדימויים שהיה מקובל בעשורים קודמים ביחס לנשים בגיל 45 צפונה.