הישראלי המכוער השחית צימר בפסח: "השתינו על המיטות"

דורית פרץ, בעלת צימר בצפון הארץ, נחרדה לגלות את הוונדליזם שהשאירה אחריה קבוצת צעירים שהתארחה אצלה

הצימר שהושחת / צילום מסך
הצימר שהושחת / צילום מסך

"את כל הזבל שהיה ביחידות הם פיזרו על המיטות. את הברזים של הג'קוזי הם השאירו פתוחים, וכל המים גלשו, הם השתינו על המצעים ומרחו עליהם משחת שיניים. זה יחידות חדשות לגמרי" - כך, כשהיא מזועזעת, תיארה דורית פרץ, בעלת צימר בצפון הארץ, את החוויה הקשה שעברה בתחילת השבוע שעבר, עת אירחה קבוצת צעירים בני 23-25 שהשאירה אחריה - כפי שניתן לראות בתמונות - חורבן והרס. את פרטי הצעיר שלדבריה שכר ממנה את הצימר היא פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה.

בשיחה עם חדשות 2 Online גוללה פרץ את שהתרחש. לדבריה, ביום הראשון להגעתה של החבורה מדובר היה ב-8 צעירים, שחלקם יעזוב במהלך הימים שלאחר מכן, ולבסוף יישארו רק חמישה ביום האחרון. אלא שמתברר כי הצעירים "הגניבו" עמם לצימר, כך על-פי פרץ, שתי משפחות נוספות.

פרץ אמרה כי הבחינה בדבר בלילה שבין שני לשלישי, אז כתבה לצעיר שעמד עמה בקשר הודעת SMS בנושא. בבוקר, כשניגשה לדבר עמו, פנה אליה לדבריה גבר מאחת המשפחות שנכנסו והחל לאיים עליה. בתגובה היא יצרה קשה עם המשטרה, שהגיעה ועיכבה אותו לחקירה.

"הגשתי תלונה במשטרה על פלישה", סיפרה בעלת הצימר. "המשטרה הוציאה צו הרחקה נגד שתי המשפחות, ומזה התחיל כל הסיפור".

מהתמונות שתועדו במצלמת האבטחה המוצבת במקום נראים כמה מהם כשהם נכנסים לחדרים לפנות בוקר, אז כנראה ביצעו את שמייחסת להם בעלת הצימר.

בבוקר שלמחרת, כך מתברר, הגישו נגדה הצעירים תלונה במשטרה על כך שהיא גנבה מהם כביכול סכום של 3,000 שקל. "לא היה ולא נברא", היא אמרה. "אני לא נכנסת ליחידות". אלא שבעת שישבה מול חוקר המשטרה - התקשרה אליה המנקה והראתה לה את התמונות שתיעדה בחדרים.

אחד הצעירים המעורבים לכאורה באירוע אמר לחדשות 2 Online: "זו עלילה, סיפור שלא קשור אלינו".