נתוני צפייה נמוכים בשל החג; "ארץ נהדרת" בראש הטבלה

"המיטב" של תוכנית הסאטירה של קשת מוביל את טבלת הרייטינג השבועית עם 694 אלף צופים

ההתעקשות של זכייניות הטלוויזיה המסחרית לספק לוח שידורים ראוי גם בתקופת החג לא איפיינה אותן השנה. רובו ככולו של המסך התמלא לו בכתוביות "לקט", "המיטב", "הרגעים הגדולים" - שמשמעותם היחידה היא "שידורים חוזרים". חריגה בתוך כל אלה הייתה "9 חודשים" של זכיינית ערוץ 2 קשת, שהייתה המשך של עונה שהחלה אי-אז בשנה שעברה, והביאה לא יותר מ-15.5% צפייה.

את טבלת התוכניות הנצפות הובילה "ארץ נהדרת" (המיטב) עם 694 אלף צופים.

ממוצע הרייטינג של מהדורת החדשות של ערוץ 2 עמד על 574 אלף צופים בכלל האוכלוסייה ועל 19.8% במשקי-בית יהודיים. בדרך-כלל במהלך החג כולו, שכמובן התאפיין בסך צפייה נמוך מאוד, נרשמו נתונים קרובים מאוד בין מהדורות החדשות של ערוץ 10 לאלה של ערוץ 2.

כך, למשל, ממוצע הצפייה במהדורת החדשות של ערוץ 10 עומד על 12.9% במהלך ימי חול המועד; ו"שישי" עם טלי מורנו ואלון בן-דוד בערוץ 10 רושם את הנתון הגבוה ביותר מאז ראשית השנה - 8.3%, שעה שממול "אולפן שישי" עומדת על 10.7% צפייה נמוכים בלבד.

בזכות החג ערוץ 10 מגיע מספר פעמים לנשום את אוויר פסגות הרייטינג, כשהשידור החוזר של "ישראל" מוביל את הצפייה עם 420 אלף צופים, ומשחק הכדורסל של מכבי תל-אביב מול אלבה ברלין עומד על 10.2% צפייה בקרב משקי-הבית היהודיים.

גם משחק הכדורגל בין מכבי תל-אביב לפועל באר-שבע, ששודר בערוץ 1, מגיע אל רשימת 10 המשדרים הנצפים ביותר בשבוע החולף, עם 11.3% צפייה במשקי-בית יהודיים.

שידורים חוזרים נרשמו גם ל"עובדה" (קשת), "גב האומה" (ערוץ 10) ואף "דייט בחשיכה", ששבה אל מסך רשת ומשכה למסך לא פחות מ-460 אלף צופים.

רייטינג
 רייטינג