צפו: דור אלון ממשיכה לגבות כסף גם אחרי שנגמר התדלוק

תקלה או לא? דור אלון: "מדובר בתקלה נקודתית במשאבת התדלוק בתחנת בית השיטה" ■ אריאל דדיה, שצילם את הסרטון: "דיברתי עם המוכר בחנות, והוא אמר לי שהוא יודע, ושהמון התלוננו על זה"

משאבת דלק דור אלון / צילום: מהוידאו
משאבת דלק דור אלון / צילום: מהוידאו

את הסרטון שאתם רואים לפניכם העלה לפייסוק אריאל דדיה, והוא צבר מאות אלפי צפיות בימים האחרונים. הסרטון מתעד כיצד משאבת דלק בתחנת דור אלון ממשיכה לגבות ממנו כסף גם אחרי שהסתיים התדלוק. תקלה או לא? הגרסאות סותרות.

"מדובר בתקלה נקודתית במשאבת התדלוק בתחנת בית השיטה, שנגרמה עקב תלישה בטעות של צינור המשאבה במהלך החג, אשר הובילה לתקלה טכנית. עם היוודע המקרה, המשאבה הושבתה עד להגעת טכנאי שתיקן את התקלה. נציג החברה שוחח עם הלקוח, הציג את ממצאי הבדיקה והודה לו על הפניית תשומת-הלב", מסרה דור אלון בתגובה רשמית.

מצד שני, דדיה טוען שהוא שוחח עם מוכר בחנות בתחנת הדלק, וזה אמר לו שמדובר בתקלה מוכרת, ושלקוחות רבים התלוננו.

"אני מצטער שלא צילמתי את השיחה עם המוכר בחנות ששילמתי לו", מסר דדיה בתגובה לטענה של דור אלון לפיה מדובר בתקלה. "הוא אמר שהוא יודע, ושהמון התלוננו על זה. וזה מה שהכי הרגיז אותי - שהם יודעים וממשיכים בכוונה... ולאחר שדרשתי מתוך עיקרון לא לשלם עבור השקלים הנוספים שחויבו, המוכר סירב, ושילמתי מחיר מלא.

"לדעתי זו לא תקלה תמימה, אלא יותר כמו פעולה מכוונת כדי לעשות עלינו עוד כמה שקלים שמצטברים למיליוני שקלים בחודש על חשבון הציבור; ואז הם משתמשים בסיפור כיסוי של תקלה".