על שם מי ייקרא היכל הדרייב-אין בתל-אביב?

חברת היכלי הספורט מוציאה לדרך את המכרז לרכישת הזכויות על האולם העירוני החדש שבו משחקת הפועל ת"א; לא נקבע מחיר מינימום

אולם הדרייב-אין / צלם: עודד קרני, מינהלת הליגה
אולם הדרייב-אין / צלם: עודד קרני, מינהלת הליגה

חברת היכלי הספורט בע"מ מוציאה לדרך את המכרז לרכישת הזכויות השמיות לאולם הדרייב-אין החדש בעיר, המשמש כמגרש הביתי של קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א.

הדד-ליין להגשת הצעות נקבע ל-2 ביוני, כאשר החברה הזוכה תידרש להסכם בן שמונה שנים. כמו כן, לא נקבע מחיר מינימום להשתתפות במכרז. מלבד שטחי הפרסום החיצוניים (כולל חשיפה נרחבת לנוסעים בנתיבי איילון הסמוכים) - החברה הזוכה במכרז תקבל נתח פרסומי גם בתוך האולם.

האולם משמש בין היתר לאירועי ספורט נוספים: כך לדוגמה אירח את גמר גביע המדינה בכדוריד, וצפוי לארח את מפגש גביע דייויס הקרוב בטניס, ובנוסף את משחקי נבחרת ישראל בכדוריד; מאז נחנך לפני מספר חודשים אירח האולם אירועים עסקיים, ביניהם הפרידה מהרמטכ"ל בני גנץ, תצוגה אופנה של קסטרו, ואת ערב הבחירות של מפלגת המחנה הציוני.

חברת היכלי הספורט בע"מ מפעילה ומנהלת עבור עירית תל-אביב את שלושת מתקני הספורט הגדולים בעיר - היכל הכדורסל ביד אליהו ("היכל מנורה מבטחים"), אצטדיון בלומפילד ביפו, ואת אולם הדרייב-אין החדש.
לפני כחצי שנה הוחלף שמו של היכל הספורט ביד אליהו ל"היכל מנורה מבטחים", גם אז במכרז לשמונה שנים, בעסקה במסגרתה התחייבה חברת הביטוח והפנסיה לשלם סכום של 20 מיליון שקל בעבור הזכויות.