שינויים בלוח השידורים של גלי צה"ל: רינו צרור כל יום

צרור יגיש תוכנית יומית חדשה בשעה 12:00 - מה שיביא לקיצורה של תוכניתה של יעל דן, "עושים צהריים"

נמשכים השינויים בלוח השידורים של גלי צה"ל. העיתונאי רינו צרור יגיש תוכנית יומית חדשה בשעה 12:00 בצהריים - מה שיביא לקיצורה של תוכניתה של יעל דן, "עושים צהריים", בשעה 13:00, והיא תשודר מיד לאחר צרור בין השעות 13:00-14:00.

גם מפקד התחנה ירון דקל ישוב להתיישב מאחורי המיקרופון ויגיש, לצד איש חדשות 2 עמית סגל, מדי יום חמישי את התוכנית "מה בוער", במקום צרור.

שינוי נוסף ביום חמישי הוא בתוספת של תוכנית אקטואליה בינלאומית בהגשתה ובעריכתה של גלית אלטשטיין. המשדר השבועי יעסוק בפוליטיקה, בכלכלה, בחברה ובתרבות הבינלאומיים. אלטשטיין תערוך גם את תוכניתו החדשה של רינו צרור. מגלי צה"ל נמסר כי תוכניתו של צרור תעסוק בנושאים חברתיים.

"התוכנית שמה לה למטרה להביא לשידור את הנעשה ברחוב הישראלי, בפריפריה ובעיר. היא תעסוק במתחים הקיימים בחברה הישראלית על כל שבטיה ועשירוניה בין ימין לבין שמאל, בין מי שיש לו לבין מי שחסר ולא מצליח לגמור את החודש, בין חילוני לבין דתי ובינם לבינם, בין אשכנזים לספרדים, ועוד. התוכנית תשים דגש על היום-יום של האזרח, יוקר המחיה, חינוך, דיור, רווחה ופוליטיקה שמאחורי כל אלה, תרחיב בנושאים מיוחדים ותעקוב צמוד אחרי מקרה מבחן", נמסר.