מוכר הגופיות המצטיין של עונת 2014/15 ב-NBA הוא...

כוכב קליבלנד, לברון ג'יימס, עומד בפסגת מכירות חנות האונליין של ליגת הכדורסל - שנה שישית ברציפות; קובי בראיינט, למרות הפציעות - עדיין בצמרת; הקבוצה הכי פופולרית ממשיכה להיות שיקגו בולס

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, NBA / צלם: רויטרס
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, NBA / צלם: רויטרס

הגופייה של לברון ג'יימס, כוכב קליבלנד קאבלירס - היא הנמכרת ביותר ב-2014/15 מבין אלו של שחקני ה-NBA, זו השנה השישית ברציפות. כך עולה מפרסום חדש ששחררה אתמול (ג') ליגת הכדורסל, המבוסס על נתוני חנות האונליין שלה (NBAStore.com).

השנה האדירה של סטף קארי (23.9 נק' למשחק, כולל שלשות ב-44.2%), הגארד שהוביל את גולדן סטייט וורייורס לסיים את העונה הסדירה עם המאזן הטוב ב-NBA, הקפיצה גם את מכירת הגופיות שלו, והוא מדורג שני.

קובי בראיינט הוותיק, למרות הירידה ביכולת והפציעות שגרמו לו להופיע השנה רק ל-35 משחקים במדיה של לוס אנג'לס לייקרס, ממשיך בכל זאת לשמור על הפופולריות העצומה שלו בארה"ב (מקום שלישי בדירוג). את החמישייה הראשונה משלימים קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי ת'אנדר) ודריק רוז (שיקגו בולס).

אגב הבולס - מאז עונת 2011/12 הם עומדים בראש רשימת הקבוצות שמוכרות את כמות המרצ'נדייז הגדולה ביותר. מי שסיימה שנייה העונה בדירוג הזה, הרבה כמובן בזכותו של קינג ג'יימס - היא קליבלנד.