מכבי ת"א בעקבות ברצלונה: תלבש את סמל יוניצ"ף על מדי המשחק

האלופה בשיתוף פעולה עם ארגון התמיכה של האו"ם בילדים; המנכ"ל מרטין ביין: "החזון שלנו הוא להפוך למודל לחיקוי כלל ארצי של השגת כל המטרות שלנו בין אם מדובר מבחינה ספורטיבית, חברתית או תרבותית"

שרן ייני, מכבי ת"א, יוניצף / צלם: מכבי ת"א האתר הרשמי
שרן ייני, מכבי ת"א, יוניצף / צלם: מכבי ת"א האתר הרשמי

מועדון הכדורגל של מכבי ת"א הודיע היום (ה') על שיתוף פעולה עם יוניצ"ף, במסגרתו לוגו ארגון התמיכה של האו"ם בילדים יופיע על מדי המשחק של אלופת ליגת העל. הוא ייחשף לראשונה ביום שני הקרוב, אז יתארחו הצהובים באצטדיון סמי עופר אצל מכבי חיפה.

שיתוף הפעולה המפורסם ביותר של יוניצ"ף בכדורגל העולמי מתקיים עם המועדון הספרדי ברצלונה: במסגרת ההסכם הנוכחי של הקטאלונים עם הארגון, שתקף עד לסוף עונת המשחקים 2015/16 - מופיע הלוגו על גב חולצות המשחק של ליאו מסי, ניימאר, לואיס סוארז ושות' - והקבוצה תומכת בארגון בסכום כספי שנתי של 1.5 מיליון אירו. בעבר, לפני שחתמה על ההסכם שלה עם קטאר - הופיע הלוגו של יוניצ"ף על חזית החולצות של ברצלונה.

"אנו נרגשים מאוד לצרף לנבחרת שלנו מועדון מפואר כמו מכבי ת"א", בירך מנכ"ל יוניצ"ף ישראל, ג'וני קליין. "אנחנו שמחים שגם במכבי מאמינים שלכל ילד מגיעה הזדמנות שווה ושלכולם הזכות לגדול ללא אפליה, גזענות או אלימות".
 
מנכ"ל מכבי ת"א, מרטין ביין, מסר בהודעה הרשמית של מכבי לתקשורת: "כל מי שקשור למכבי עובד מאוד קשה על מנת לנצל את הזכות שניתנה לנו לעזור לאחרים ולעשות את ההבדל היכן שמתאפשר לנו. החזון שלנו הוא להפוך למודל לחיקוי כלל ארצי של השגת כל המטרות שלנו בין אם מדובר מבחינה ספורטיבית, חברתית או תרבותית. זהו כבוד גדול להצטרף לרשימה כה יוקרתית של מועדונים אותה בחר יוניצ"ף וכזה המייצג נאמנה את השאיפות שלנו כמועדון".

ארגון יוניצ"ף פועל בכל רחבי העולם למען ביטחונם, רווחתם, חינוכם וכל זכויותיהם של כל הילדים. הארגון מפעיל תכניות שיקום וסיוע, מפעלי הזנה, ליווי פסיכולוגי, מבצעי חיסונים ופעילויות רבות נוספות, בכמה מהאזורים הקשים והמסוכנים ביותר בעולם. יוניצ"ף פועלת בישראל מאז הקמתה ב-1948, אז סייע הארגון למדינה הצעירה בעיקר בתחום תזונה ובריאות תינוקות.