סיפורו של גורו פריצת הגבולות הישראלי שמפוצץ אולמות

אלון אולמן היה על סף מוות, ניצל - ויצא למסע מתיחת גבולות שאותו מינף לפס ייצור משומן של מימוש עצמי להמונים ■ עכשיו הוא הופך את חייהם של אלפי ישראלים למה שהם תמיד חלמו

אלון אולמן, הגורו ממציא הקוד המנצח/ צילום: מתוך הוידאו
אלון אולמן, הגורו ממציא הקוד המנצח/ צילום: מתוך הוידאו

הוא הפסיק לנשום באמצע טיסה בגלל קריסת ריאה, הוא ראה את החיים שלו נגמרים לנגד עיניו, אבל ניצל ברגע האחרון. אחרי ניתוח טראומטי שבו נכרתה שליש מהריאה שלו, הוא יצא למבצע מתיחת גבולות, בשיאו הוא צלח את התחרות הקשה מכולן, איירונמן באריזונה.

את מה שהגשים נגד כל הסיכויים, מינף אלון אולמן לפס ייצור משומן של מימוש עצמי להמונים. הגורו של תעשיית ההגשה העצמית ילמד אתכם לאמן את התודעה כדי להפוך למסטרים בפרויקט הכי גדול של החיים שלכם - החיים שלכם.

- אלון, למה כל כך קשה לאנשים לחולל שינוי בחיים שלהם?

"שאלת השאלות... קשה לנו לחולל שינוי בחיים שלנו, אנחנו תמיד רוצים לחולל אותם בחיים של אחרים. יש לזה כמה סיבות אבל אם לדבר הכי פשוט, הסיבה הראשונה והכי חשובה למה קשה לעשות שינוי היא כי אנשים רוצים לעשות שינוי אבל לא ממש בא להם להשתנות. הם רוצים שהעולם ישתנה, הם קמים בבוקר, מחזיקים אצבעות שיהיה שינוי, שתתחלף הממשלה, שהילדים שלהם ידברו יפה, שכל העולם יהיה אחר - אבל אנחנו לא מבינים שברגע שאנחנו נשתנה כל העולם ישתנה ואם נחזיק אצבעות אז... בן אדם זה לא עץ; אם הוא רוצה שינוי הוא צריך לעבוד בשינוי הזה".

* צפו בראיון המלא עם אולמן בסרטון המצורף