פריצקי ממשיך לתקוף: "אני בז לשרת המשפטים איילת שקד"

שר התשתיות לשעבר יוסף פריצקי בתוכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10: "אני לא אקח את הדברים שלי בחזרה. זו האמת. תגנו על האמת" ■ "אני נלחם למען שוויון כערך עליון, והיא ממש לא. עם נבל תתנבל"

יוסף פריצקי ואיילת שקד / צילום: תמר מצפי
יוסף פריצקי ואיילת שקד / צילום: תמר מצפי

שר התשתיות לשעבר יוסף פריצקי התראיין הבוקר (א') בתוכנית של אורלי וגיא בערוץ 10, בהמשך להתבטאויות יוצאות הדופן שלו בשבוע שעבר.

פריצקי אמר כי "אני משפטן, וצריך לברך את שרת המשפטים הנכנסת במשהו טוב. אז חשבתי שנברך אותה כי היא תהיה אבירת זכויות האדם, או אולי תמשיך את המורשת המפוארת של שרי משפטים קודמים, אבל זה לא... אז הדבר הטוב היחיד שיכולתי להגיע עליה זה מה שאמרתי".

פריצקי יצא בשבוע שעבר בהתבטאות חריפה וחריגה נגד שרת המשפטים המיועדת איילת שקד (הבית היהודי), שעליה כתב בדף הפייסבוק שלו: "וואלה, זו הפעם הראשונה בישראל ששרת המשפטים יכולה לככב בלוח שנה שתלוי במוסכים".

יום לאחר פרסום הסטטוס שלו בפייסבוק, פריצקי התראיין ל"רדיו דרום" והסביר את הסטטוס שלו בכך ש"צריך להגיד על שקד מילה טובה, וזו המילה הטובה היחידה שמצאתי להגיד".

- איך זה קשור ליופיה?

"יש תרבות שהייתה פעם, שבה היה משפט שאת הצואה עוטפים בזהב. הגברת מייחצנת את עצמה בכל הזדמנות. אני בז לשרת המשפטים החדשה ולא לנשים באופן כללי".

"אני לא אקח את הדברים שלי בחזרה. זו האמת. תגנו על האמת".

- אתה פוגע בכל הנשים.

"לא נכון. אתן מעמידות את האינטרסים הנשיים מעל האנושות כולה. אני נלחם למען שוויון כערך עליון, והיא ממש לא. עם נבל תתנבל. אני לא מוכן לחזור בי מהדברים שאמרתי וגם לא להתנצל".

פריצקי אמר עוד בשבוע שעבר כי "הגברת שקד מופיעה השכם והערב בכל מיני מגזינים, במופעי אופנה כאלה ואחרים. הרי זה לא אדם שמתנזר מן המצלמה כדי להציג את הופעתו. זה לא חלילה שלקחתי מישהי שלא עמדה מעולם בפוזה דוגמנית מול המצלמה כדי להפגין את יופיה, והיא יפה מאד - כמו הרבה מנשות הרייך. אוי סליחה, אסור להשוות", אמר בציניות.