Wix משיקה קמפיין חדש עם הדוגמנית היידי קלום

בקמפיין, #ItsThatEasy, תדגים קלום את הקלות של בניית נוכחות עסקית מקצועית באינטרנט באמצעות הפלטפורמה של Wix

אחרי החשיפה הגדולה לפרסומת שלה בסופרבול, חברת האינטרנט הישראלית Wix ממשיכה את הקמפיין עם פרסומת חדשה, בכיכובם של הדוגמנית היידי קלום והשחקן רקס לי ("הפמליה").

Wix פיתחה פלטפורמה שמאפשרת הקמה של אתר אינטרנט בקלות, שפונה בעיקר לעסקים קטנים. בקמפיין שלה, #ItsThatEasy, היא מדגימה את הקלות של בניית נוכחות עסקית מקצועית באינטרנט באמצעותה.

ב-Wix מספקים היום (ד') פרטים על הפרסומת החדשה, שעוקבת "אחר יום טיפוסי בחייה הזוהרים של היידי קלום". כשהיא נחושה בדעתה להוסיף עסק חדש לפורטפוליו שלה, הדוגמנית מריצה אינספור רעיונות עסקיים חדשים, מוצלחים יותר או פחות, דרך הסוכן שלה. הסוכן מצדו שולל את כל הרעיונות שקלום מציעה, עד שהיא מוצאת את Wix - ובונה באמצעותה אתר אינטרנט מקצועי במהירות ובקלות.

הפרסומת היא חלק מקמפיין שיווקי בטלוויזיה ובאינטרנט, ובדומה לקמפיין הסופרבול, Wix תשלב פעילויות ותכנים ייעודיים לאינטרנט ולרשתות החברתיות כדי לעודד מעורבות גבוהה של הצופים. Wix גם הקימה אתרי אינטרנט משעשעים עבור קלום ורקס לי.

"הטכנולוגיה של Wix מאפשרת לאנשים מרחב פעולה יצירתי, שבו אסתטיקה וביטוי עצמי חוברים לפונקציונליות ולשימושיות", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "היידי מייצגת את המסר הזה באופן מושלם: היא אשת עסקים מצליחה שמעריכה את היתרון העצום הגלום בפתרון מקיף לניהול ופיתוח העסק שלך, בדיוק כפי שאתה רוצה".

Wix, המנוהלת על-ידי אבישי אברהמי, נסחרת בנאסד"ק בשווי של 912 מיליון דולר.

לצפייה בפרסומת: https://youtu.be/mjhZ11vGl1Q