תביעה נגד איזי שרצקי ועירוני ק"ש בסך 434 אלף שקל

הקשר תמיר כחלון, ששיחק בקבוצה עד שנפצע באופן קשה בדצמבר 2013, טוען כי ספג השפלות מהבעלים איזי שרצקי, וכי שכרו לא משולם כבר תקופה ארוכה ■ תגובת המועדון: "לא חייבים שקל אחד לאף אחד"

איזי שרצקי / צלם: שלומי יוסף
איזי שרצקי / צלם: שלומי יוסף

הכדורגלן תמיר כחלון הגיש לבית הדין לעבודה תביעה בסך של 434.5 אלף שקל נגד מועדון הכדורגל עירוני קרית שמונה.

פרקליטו, עו"ד רועי רוזן, מציין כי "למרבה הצער, השחקן נפצע באופן קשה, במסגרת פעילות של הקבוצה. לאחר שהתברר כי למרות שעשה מאמצים עילאיים כדי להשתקם ולשוב לשחק ולתת את כל כולו עבור המועדון, וסבל כאבים איומים בתוך כך - כי לא יוכל לשוב לשחק כדורגל מקצועני עד לתום החוזה - במקום 'לחבק' את השחקן ולנהוג בו באופן הראוי והאנושי המתבקש בנסיבות שכאלה, החליטה קרית שמונה להתנער מכחלון וזנחה אותו לגמרי".

כחלון טוען כי קרית שמונה הפסיקה לשלם את שכרו, "אשר מולן כבר חודשים ארוכים". כמו כן, "מתנערת קרית שמונה מאחריות לבריאותו ושיקומו הרפואי הקשה של השחקן, לרבות תשלום בגין הוצאות רפואיות משמעותיות שהוציא מכיסו, על-אף הוראות ההסכם בין הצדדים", אומר בא-כוחו.

כחלון, 27, הוא קשר התקפי שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א. הוא שיחק בקבוצת הבוגרים של המועדון, ובמהלך הקריירה עבר גם בבני יהודה, שרלרואה הבלגית, קרקוב הפולנית, מ.ס אשדוד, הפועל עכו - עד שביוני 2013 חתם על חוזה לשנתיים בקרית שמונה. בדצמבר 2013 נפצע באופן קשה בברכו, ומאז לא שב למגרשים.

לטענת כחלון, הוא ניסה לקבל את מה שמגיע לו, אך נתקל ב"השמצות, השפלות ועלבונות" מצידו של הבעלים, איזי שרצקי. לפיכך, הקשר נאלץ לפנות לבית הדין לעבודה בתביעה לקבל את שכרו, בנוסף לפיצויים בגין עוגמת הנפש שנגרמה לו, לדבריו.

מהמועדון נמסר בתגובה: "עירוני קרית שמונה מעולם לא הייתה חייבת ולא חייבת כיום אפילו שקל אחד לאף אדם מעובדיה. העובדה שתמיר בחר לפנות לבית הדין לעבודה ולא לבוררות (למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל - ש"ב) מדברת בעד עצמה. את עיקרי דברינו נאמר בבית המשפט".